Pa ne bih se baš složio (govorim o svom lično primjeru kako je kod drugih roditelja ne znam) za ovo tvoje o trgovinama za ocjene.lejlamo wrote: ↑25 Jun 2019, 14:26pa ocjenjivanje je kontinuirano, ne znam zašto se tako percipira da su dva zadnja mjeseca, april i maj, odlučujuća. mislim, znam. roditelji se tada sjete da bi bilo dobro imati visoke ocjene, pa počinje trgovina, učenje i ostalo.mad_max_ba wrote: ↑25 Jun 2019, 14:13
Ma vala, pravo da ti kažem taj argument vruće nidže veze, i hladno je u decembru paaa...
Meni je više problem što se to Vamo produži u junu a i bezze mi u po filma kada se zaprnjicaju sa ocjenama gruh prekid....
u mojoj školi smo na nastavničkom izglasali odluku da nećemo uopšte zadnje dvije sedmice imati pismene ili usmene provjere znanja, osim nekih slučajeva kada je to potrebno.
a pauza je potrebna svima. rekoh već, dobro isplanirana nastavna godina koja bi smisleno planirala termine za smjenu rada i odmora je nešto što ja podržavam i što mi je bliže od toga da se bez prekida ide malo manje od pet mjeseci u drugom polugodištu.
niakva kvalitativna analiza i poređenje nije provedeno. kakva god odluka da se donese, neće se temeljiti ni na čemu, osim na izjavama da je djeci vruće ili da je roditeljima dodijalo.
Gledam sebe, jako mi se teško vratiti u kolotečinu nakon godišnjeg (koji ne traje duže od 7 dana) i treba mi koji dan da se adaptiram. Dakle govorim o rutini i stalnim procesima koji se ponavljaju. S tog aspekta smatram da je teško dječijem mozgu nakon luftanja ufatiti ritma usvajanja novih znanja. Pogotovo kada se radi o bombardovanju novim lekcijama odmah u startu. Učiteljice te "šokove" absorbuju ali bgm nastavnici ne.