između ostalog
Vaših top 10 filmova
Moderator: Krokodil Behko
- Rum
- Sebijin pulen
- Posts: 96715
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 34632 times
- Been thanked: 21278 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
dobar spisak kod bla
Neka si nam Živa I Zdrava Sultanija
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
- Krokodil Behko
- Globalni moderator
- Posts: 120522
- Joined: 21 Apr 2010, 22:40
- Location: nesto u čevljanovićima
- Has thanked: 7000 times
- Been thanked: 7956 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
Meni je ovo, kao ona tema "koji vam je dio tijela višak", odnosno, nemoguće je napraviti izbor, od samo deset filmova. Da je bar 50, pa hajd.. Evo vidim, nisam ubacio How green my valley, Riba zvana Vanda, pakleni šund, reservoir dogs, Leon, čini mi se ništa ni sa Merlinkom, ni sa Marlene
online
- Socrates
- Forum [Bot]
- Posts: 44805
- Joined: 09 Jan 2016, 07:50
- Location: . . . . . . . . .
- Been thanked: 2 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
I ja sve više osjećam grižnju savjesti.
Prvenstveno zbog Dead Man, jer sam taj film odgledao najviše puta, vjerovatno.
Pa nisam uključio ni Von Trier-a. Dogville i Melancholia su fantastični filmovi.
A onaj njegov jaran iz Dogme 95, Vinterberg, je napravio Celebration, koji je isto samo u svojoj kategoriji.
I još kad gledam vaše, onda je stvarno nemoguće.
Prvenstveno zbog Dead Man, jer sam taj film odgledao najviše puta, vjerovatno.
Pa nisam uključio ni Von Trier-a. Dogville i Melancholia su fantastični filmovi.
A onaj njegov jaran iz Dogme 95, Vinterberg, je napravio Celebration, koji je isto samo u svojoj kategoriji.
I još kad gledam vaše, onda je stvarno nemoguće.
. . . . . . . . .
- Chloe
- Žena za sva vremena
- Posts: 102613
- Joined: 18 Dec 2015, 11:40
- Has thanked: 2976 times
- Been thanked: 3084 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
- Gone with the Wind
- the Godfather
- Cool Hand Luke
- Dances with Wolves
- Unforgiven
- the Good Shepherd
- the Revenant
- Bridget Jones`s Diary
- The Silence of the Lambs
- Frozen
... evo da ja udrobim, na prvu sam se njih sjetila osim zadnjeg, kćerkici sam morala objasniti šta pișem zamolila me da stavim Frozen zna čitati, nema izvrdavanja.
... You are my sunshine, my only sunshine ...
- srculence7
- Forum [Bot]
- Posts: 18144
- Joined: 31 Mar 2016, 03:35
- Location: iza zatvorenih vrata
- Has thanked: 3747 times
- Been thanked: 3710 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
Pa dobro, nisam ni ja stavila K-PAX a mežu omiljenima mi je
Ne diraj me ako se ne razumeš u mene, pokvarićeš nešto.
- Heidi
- Forum [Bot]
- Posts: 45896
- Joined: 01 Sep 2011, 22:10
- Location: Kosmicki raspor
- Been thanked: 5 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
Nista ne mijenjam niti mi fali...ovih 10 filmova nosim u mezar sa sobom.
Be mindful of your self-talk. It's a conversation with the universe.
- Julia-Klara
- Forum [Bot]
- Posts: 81411
- Joined: 02 Dec 2011, 23:48
- Location: u gajevima
- Has thanked: 10313 times
- Been thanked: 7160 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
1. Star Wars - prva tri, ostalo ne pikam
2. Indiana Jones
3. Drustvo mrtvih pjesnika
4. Grad andjela
5. Svi filmovi po knjigama Jane Austen
6. Shawshank redemption
7. Mostovi okruga Medison
8. Matrix 1
9. Lajanje na zvezde
10.Nicija zemlja
2. Indiana Jones
3. Drustvo mrtvih pjesnika
4. Grad andjela
5. Svi filmovi po knjigama Jane Austen
6. Shawshank redemption
7. Mostovi okruga Medison
8. Matrix 1
9. Lajanje na zvezde
10.Nicija zemlja
ju mast lov jor femili end bi najs tu komsija
- Cvrle
- Forum [Bot]
- Posts: 12685
- Joined: 14 Oct 2015, 15:08
- Mood:
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
1. Remake
2. Umri muski (svi dijelovi)
3. Zelena milja
4. Losi momci (svi dijelovi)
5. Gladijator
6. Terminator (svi dijelovi)
7. Misticna rijeka
8. Fast & Furious (svi dijelovi, jedva cekam 9-ti)
9. Imas postu
10. Spasavanje vojnika Rayana
2. Umri muski (svi dijelovi)
3. Zelena milja
4. Losi momci (svi dijelovi)
5. Gladijator
6. Terminator (svi dijelovi)
7. Misticna rijeka
8. Fast & Furious (svi dijelovi, jedva cekam 9-ti)
9. Imas postu
10. Spasavanje vojnika Rayana
Poput nekog starog kopača zlata, moraš se pomiriti s time da trebaš iskopati mnogo pijeska iz kojeg ćeš poslije strpljivo isprati nekoliko sićušnih komadića zlata
- Rum
- Sebijin pulen
- Posts: 96715
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 34632 times
- Been thanked: 21278 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
Vidi zene 1 i 2 zakon filmovi svaka.castJulia-Klara wrote: ↑22 Mar 2018, 21:02 1. Star Wars - prva tri, ostalo ne pikam
2. Indiana Jones
3. Drustvo mrtvih pjesnika
4. Grad andjela
5. Svi filmovi po knjigama Jane Austen
6. Shawshank redemption
7. Mostovi okruga Medison
8. Matrix 1
9. Lajanje na zvezde
10.Nicija zemlja
Neka si nam Živa I Zdrava Sultanija
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
- Rum
- Sebijin pulen
- Posts: 96715
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 34632 times
- Been thanked: 21278 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
Rambo 1 i dalje no1 nema.bolje
Neka si nam Živa I Zdrava Sultanija
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
- Hannibal
- Forum [Bot]
- Posts: 64067
- Joined: 03 Sep 2015, 23:23
- Mood:
- Has thanked: 6850 times
- Been thanked: 2189 times
- Status: Offline
- Hannibal
- Forum [Bot]
- Posts: 64067
- Joined: 03 Sep 2015, 23:23
- Mood:
- Has thanked: 6850 times
- Been thanked: 2189 times
- Status: Offline
- Hannibal
- Forum [Bot]
- Posts: 64067
- Joined: 03 Sep 2015, 23:23
- Mood:
- Has thanked: 6850 times
- Been thanked: 2189 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
1. insomnia zbog hilary swank ❤
2. the dark knight
3. pulp fiction pregledo najvise puta
4. silence of the lambs
5. se7en
6. lock stock and two smokin barrels
7. the big lebowski
8. no country for old men
9. the hateful eight
10. donnie brasco
al ovo je nekako ocekivana lista
2. the dark knight
3. pulp fiction pregledo najvise puta
4. silence of the lambs
5. se7en
6. lock stock and two smokin barrels
7. the big lebowski
8. no country for old men
9. the hateful eight
10. donnie brasco
al ovo je nekako ocekivana lista
🐽
Re: Vaših top 10 filmova
Lebowski jest poseban film, ali nije prošao kvalifikacije...Hannibal wrote: ↑12 Aug 2019, 12:11 1. insomnia zbog hilary swank ❤
2. the dark knight
3. pulp fiction pregledo najvise puta
4. silence of the lambs
5. se7en
6. lock stock and two smokin barrels
7. the big lebowski
8. no country for old men
9. the hateful eight
10. donnie brasco
al ovo je nekako ocekivana lista
Habibti, ya nour el - ain...
- Hannibal
- Forum [Bot]
- Posts: 64067
- Joined: 03 Sep 2015, 23:23
- Mood:
- Has thanked: 6850 times
- Been thanked: 2189 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
1. the counselor
2. hangover
3. killing them softly
4. due date
5. da vinci code
6. legend
7. 21 jump street
8. friday
9. predestination
10. bourne : identity pregledo sto puta ❤
2. hangover
3. killing them softly
4. due date
5. da vinci code
6. legend
7. 21 jump street
8. friday
9. predestination
10. bourne : identity pregledo sto puta ❤
🐽
- Hannibal
- Forum [Bot]
- Posts: 64067
- Joined: 03 Sep 2015, 23:23
- Mood:
- Has thanked: 6850 times
- Been thanked: 2189 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
stoostorm wrote: ↑12 Aug 2019, 12:13Lebowski jest poseban film, ali nije prošao kvalifikacije...Hannibal wrote: ↑12 Aug 2019, 12:11 1. insomnia zbog hilary swank ❤
2. the dark knight
3. pulp fiction pregledo najvise puta
4. silence of the lambs
5. se7en
6. lock stock and two smokin barrels
7. the big lebowski
8. no country for old men
9. the hateful eight
10. donnie brasco
al ovo je nekako ocekivana lista
🐽
- Hannibal
- Forum [Bot]
- Posts: 64067
- Joined: 03 Sep 2015, 23:23
- Mood:
- Has thanked: 6850 times
- Been thanked: 2189 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
1. leon the professional
2. departed
3. prestige
4. snatch
5. heat
6. in bruges
7. hell or high water
8. lord of war
9. devils advocate
10. carlitos way
2. departed
3. prestige
4. snatch
5. heat
6. in bruges
7. hell or high water
8. lord of war
9. devils advocate
10. carlitos way
🐽
- Krokodil Behko
- Globalni moderator
- Posts: 120522
- Joined: 21 Apr 2010, 22:40
- Location: nesto u čevljanovićima
- Has thanked: 7000 times
- Been thanked: 7956 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
Krokodil Behko wrote: ↑21 Mar 2018, 10:35 The Godfather (cijeli serijal)
grapes of wrath
Lonesome dove (cijeli serijal)
Dance with wolves
Prljavi Hari (cijeli serijal)
Whatever Happened to Baby Jane
The Good, the Bad and the Ugly
King Arthur and Holy grail
Shawshank redemption
Bad company (1972)
Izmjena na osmoj poziciji, umjesto kralja Artura, ubacujem Big Trail (1930) John Wayne
online
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 69 guests