Vaših top 10 filmova
Moderator: Krokodil Behko
-
- Inventar foruma
- Posts: 5425
- Joined: 20 Feb 2012, 17:30
- Location: Grad celika,a ime mu je Zenica
- Status: Offline
Vaših top 10 filmova
Naslov sve govori,dakle,koji su vam najbolji/najdraži filmovi ikada,noviji,stariji svejedno...
Da ja krenem...Evo moja lista:
1.Fast & Furious
2.Mystic River
3.Cop Out
4.The Intouchables
5.Extraordinary Measures
6.The Missing
7.The Texas Chainsaw Massacre
8.The Hangover
9.Troy
10.Kill Theory
To bi bilo to,ove filmove bi mogla stalno gledati,super im je radnja,glumci i ostale stvari...
Da ja krenem...Evo moja lista:
1.Fast & Furious
2.Mystic River
3.Cop Out
4.The Intouchables
5.Extraordinary Measures
6.The Missing
7.The Texas Chainsaw Massacre
8.The Hangover
9.Troy
10.Kill Theory
To bi bilo to,ove filmove bi mogla stalno gledati,super im je radnja,glumci i ostale stvari...
- Rum
- Sebijin pulen
- Posts: 96715
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 34632 times
- Been thanked: 21278 times
- Contact:
- Status: Online
Re: Vaših top 10 filmova
1 Rambo I [ytube]http://www.youtube.com/watch?v=AtmC5ShalxM[/ytube] definitivno najbolji film
2 Kum I
3 Back to the Future (1985) svi dijelovi
4 The Shawshank Redemption
5 Pulp Fiction
6 Forrest Gump
7 Predator
8 Se7en
9 Terminator svi
10 Gladiator (
Ima toga jos hrpa , lista je onako ofrlje sve se moze to malo izmjeniti dodati gore dole ali zasigurno 1 ostaje 1 to je sigurno 10000 %
2 Kum I
3 Back to the Future (1985) svi dijelovi
4 The Shawshank Redemption
5 Pulp Fiction
6 Forrest Gump
7 Predator
8 Se7en
9 Terminator svi
10 Gladiator (
Ima toga jos hrpa , lista je onako ofrlje sve se moze to malo izmjeniti dodati gore dole ali zasigurno 1 ostaje 1 to je sigurno 10000 %
Neka si nam Živa I Zdrava Sultanija
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
- POSAVLJAK
- Aktivni forumaš
- Posts: 2738
- Joined: 24 Dec 2011, 13:53
- Location: Wligorski okrug zapadno europskog centra na planini Arhipelagovog vrha
- Contact:
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
1 Iskupljenje u Shawshanku
2 The Grey
3 Spašavanje vojnika Rayana
4 Egzorcist
5 Priest
6 Slučaj 39
7 Bait
8 Green Street Hooligans
9 Djevojka od milion dolara
10 Hoosiers
2 The Grey
3 Spašavanje vojnika Rayana
4 Egzorcist
5 Priest
6 Slučaj 39
7 Bait
8 Green Street Hooligans
9 Djevojka od milion dolara
10 Hoosiers
-
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
Eh gdje odvojit 10 filmova..
Al hajd probamo..
Vako..
1. Zelena milja
2. Resident evil 1
3. Planet tame
4. Ridikove hronike
5. Mrtav 'ladan
6. The Book of Eli
7. Final destination 2
8. Django Unchained
9. Black Hawk down- Pad crnog jastreba
10. Braveheart- Hrabro srce
Ne bas ovim redom, ali tu su svi oni.. ali lista bi mogla biti jos duza..
Al hajd probamo..
Vako..
1. Zelena milja
2. Resident evil 1
3. Planet tame
4. Ridikove hronike
5. Mrtav 'ladan
6. The Book of Eli
7. Final destination 2
8. Django Unchained
9. Black Hawk down- Pad crnog jastreba
10. Braveheart- Hrabro srce
Ne bas ovim redom, ali tu su svi oni.. ali lista bi mogla biti jos duza..
- Maja
- Administrator
- Posts: 119852
- Joined: 23 Mar 2010, 23:31
- Location: Mrduša Donja
- Has thanked: 5708 times
- Been thanked: 12287 times
- Contact:
- Status: Online
Re: Vaših top 10 filmova
Ja ne znam stvarno.. Sigurno se neću svega sjetiti al evo da probam...
Planet majmuna ona verzija iz šezdesetih
U ime oca
Šesto čulo
Vještice iz Blera
Bilo jednom na divljem zapadu
Imitacija života
Buffalo 66
Balkanski špijun
Varljivo leto 68
Doručak kod Tiffanyja
Planet majmuna ona verzija iz šezdesetih
U ime oca
Šesto čulo
Vještice iz Blera
Bilo jednom na divljem zapadu
Imitacija života
Buffalo 66
Balkanski špijun
Varljivo leto 68
Doručak kod Tiffanyja
Re: Vaših top 10 filmova
Uh, tesko....
Braveheart
Shawshank Redemption
Green Mile
Notebook
Drustvo Mrtvih Pjesnika
Thelma i Louise
The Breakfast Club
Sixteen Candles
Fallen
Bal na Vodi
Braveheart
Shawshank Redemption
Green Mile
Notebook
Drustvo Mrtvih Pjesnika
Thelma i Louise
The Breakfast Club
Sixteen Candles
Fallen
Bal na Vodi
Gledam te nekim drugim ocima
upravo onako kako ne treba...
I ne shvatam sta mi se desava
nedostaje mi rec koja resava
u tebi je neka tajna ostala
k'o muzika starih majstora
upravo onako kako ne treba...
I ne shvatam sta mi se desava
nedostaje mi rec koja resava
u tebi je neka tajna ostala
k'o muzika starih majstora
Re: Vaših top 10 filmova
remake
nicija zemlja
ko to tamo pjeva
balkanski špijun
let nad kukavicijim gnijezdom
nebo nad berlinom
sve dzaba
iznad tesnja sunce sija ...sto cu lokal patriot
kum
kako je poceo rat na mom otoku
nicija zemlja
ko to tamo pjeva
balkanski špijun
let nad kukavicijim gnijezdom
nebo nad berlinom
sve dzaba
iznad tesnja sunce sija ...sto cu lokal patriot
kum
kako je poceo rat na mom otoku
Our solution mind revolution
- Rockefeller
- Aktivni forumaš
- Posts: 3670
- Joined: 21 Apr 2013, 01:46
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
1.Batman Begins
2.The Dark Knight Rises
3.The Dark Knight
4.The Bourne Ultimatum
5.The Bourne Identity
6.The Bourne Supermacy
7.Pirates of the Caribbean (svi, posebno prvi i sa Penelopom )
8.Lucky Number Slevin
9.Inside Man
10.Inception
PS. Meni je do osam lahko, dalje bome preteško. Iako... da sam nabroj'o sve filmove od Jacka Sparrowa bilo bi dovoljno.
2.The Dark Knight Rises
3.The Dark Knight
4.The Bourne Ultimatum
5.The Bourne Identity
6.The Bourne Supermacy
7.Pirates of the Caribbean (svi, posebno prvi i sa Penelopom )
8.Lucky Number Slevin
9.Inside Man
10.Inception
PS. Meni je do osam lahko, dalje bome preteško. Iako... da sam nabroj'o sve filmove od Jacka Sparrowa bilo bi dovoljno.
Like Frankie said I did it my way!
__________________________________________________
Buddy, you're a young man, hard man
Shouting in the street, gonna take on the world someday
You got blood on your face, you big disgrace
Waving your banner all over the place
___________________________________________________
Think different
__________________________________________________
Buddy, you're a young man, hard man
Shouting in the street, gonna take on the world someday
You got blood on your face, you big disgrace
Waving your banner all over the place
___________________________________________________
Think different
- Socrates
- Forum [Bot]
- Posts: 44805
- Joined: 09 Jan 2016, 07:50
- Location: . . . . . . . . .
- Been thanked: 2 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
Ovo je skoro nemoguće Prvi put na Forumu da sam ostao bez dovoljno prostora i riječi.
1. 2001: Space Odyssey
2. Once Upon a Time in the West
3. Rashomon
4. Mulholland Drive
5. Persona
6. Once Upon a Time in America
7. Bicycle Thieves
8. Pulp Fiction
9. Eyes Wide Shut
10. Rear Window
1. 2001: Space Odyssey
2. Once Upon a Time in the West
3. Rashomon
4. Mulholland Drive
5. Persona
6. Once Upon a Time in America
7. Bicycle Thieves
8. Pulp Fiction
9. Eyes Wide Shut
10. Rear Window
. . . . . . . . .
- spacebound
- Urednik foruma
- Posts: 80653
- Joined: 13 Nov 2015, 08:33
- Location: u obecanoj zemlji
- Has thanked: 7232 times
- Been thanked: 11708 times
- Status: Online
Re: Vaših top 10 filmova
Uf, uf...
Seven
The Pearl Harbor
Pirates of the Caribbean
The Others
Matrix
Interstellar
Sphere
Dead and the Maiden
Original Sin
Shutter Island
Moram pomenuti The Shining i Avengers
Seven
The Pearl Harbor
Pirates of the Caribbean
The Others
Matrix
Interstellar
Sphere
Dead and the Maiden
Original Sin
Shutter Island
Moram pomenuti The Shining i Avengers
Ti koji si persona non grata u šalter salama komercijalnih banaka - Ramo
Re: Vaših top 10 filmova
Ben Hur
The Godfather
Lawrence of Arabia
The good, the bad, the ugly
Pulp fiction
Django
Kill Bill
Papillon
Reservoir dogs
A clockwork orange
The Godfather
Lawrence of Arabia
The good, the bad, the ugly
Pulp fiction
Django
Kill Bill
Papillon
Reservoir dogs
A clockwork orange
Habibti, ya nour el - ain...
- Krokodil Behko
- Globalni moderator
- Posts: 120522
- Joined: 21 Apr 2010, 22:40
- Location: nesto u čevljanovićima
- Has thanked: 7000 times
- Been thanked: 7956 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
The Godfather (cijeli serijal)
grapes of wrath
Lonesome dove (cijeli serijal)
Dance with wolves
Prljavi Hari (cijeli serijal)
Whatever Happened to Baby Jane
The Good, the Bad and the Ugly
King Arthur and Holy grail
Shawshank redemption
Bad company (1972)
grapes of wrath
Lonesome dove (cijeli serijal)
Dance with wolves
Prljavi Hari (cijeli serijal)
Whatever Happened to Baby Jane
The Good, the Bad and the Ugly
King Arthur and Holy grail
Shawshank redemption
Bad company (1972)
online
- Rum
- Sebijin pulen
- Posts: 96715
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 34632 times
- Been thanked: 21278 times
- Contact:
- Status: Online
Re: Vaših top 10 filmova
ovo vrijedi imati kuci
Neka si nam Živa I Zdrava Sultanija
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
- srculence7
- Forum [Bot]
- Posts: 18144
- Joined: 31 Mar 2016, 03:35
- Location: iza zatvorenih vrata
- Has thanked: 3747 times
- Been thanked: 3710 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
ID:A
Martian Child
Incendies
Gone with the Wind
Tacones lejanos
Todo sobre mi madre
Carne Tremula
Think like a man
Best Man Down
Lajanje na zvezde
Po trenutnom raspoloženju, nekad možda i drugačiji izbor
Martian Child
Incendies
Gone with the Wind
Tacones lejanos
Todo sobre mi madre
Carne Tremula
Think like a man
Best Man Down
Lajanje na zvezde
Po trenutnom raspoloženju, nekad možda i drugačiji izbor
Ne diraj me ako se ne razumeš u mene, pokvarićeš nešto.
- Rum
- Sebijin pulen
- Posts: 96715
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 34632 times
- Been thanked: 21278 times
- Contact:
- Status: Online
Re: Vaših top 10 filmova
a gdje tusrculence7 wrote: ↑21 Mar 2018, 15:37 ID:A
Martian Child
Incendies
Gone with the Wind
Tacones lejanos
Todo sobre mi madre
Carne Tremula
Think like a man
Best Man Down
Lajanje na zvezde
Po trenutnom raspoloženju, nekad možda i drugačiji izbor
Neka si nam Živa I Zdrava Sultanija
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
Muškarac bi trebao biti naspram žene, kao što je to hridina naspram morskih valova. Čvrst, nesalomljiv i postojan!!!
- srculence7
- Forum [Bot]
- Posts: 18144
- Joined: 31 Mar 2016, 03:35
- Location: iza zatvorenih vrata
- Has thanked: 3747 times
- Been thanked: 3710 times
- Status: Offline
- Heidi
- Forum [Bot]
- Posts: 45896
- Joined: 01 Sep 2011, 22:10
- Location: Kosmicki raspor
- Been thanked: 5 times
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
12 Angry Men
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
There Will Be Blood
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Inception
Psycho
Whiplash
The Great Dictator (1940)
Dial M for Murder
Network
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
There Will Be Blood
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Inception
Psycho
Whiplash
The Great Dictator (1940)
Dial M for Murder
Network
Be mindful of your self-talk. It's a conversation with the universe.
- Bla
- i dva polipa
- Posts: 75774
- Joined: 30 Aug 2013, 14:21
- Location: Rodna grudva
- Mood:
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 34 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Vaših top 10 filmova
Vala nemam neki spisak u glavi a i većinu zaboravim ili sam zaboravio.
Prošao sam kroz vaše top liste i vidim po imenima da sam skoro sve gledao, ali da bih ih isto tako mogao komotno većinu ponovo gledati kao da mi je prvi put. Tako da bez mene.
Mogu jedino staviti Hair na prvo mjesto jer sam ga najviše puta i gledao, a slušao još više, pa možda i Tommy nakon njega. Ali to je opet više zbog broja gledanja i muzike a manje zbog kinematografskog ostvarenja.
Vjerovatno bih nešto od Terry Gilliama takođe stavio u tih 10 kao i od Kubricka.
Opa, već ih je 4.
Da probam nastaviti...
Nekog predstavnika za Scorsesea i Lyncha. Šest.
Za Coppolu bih najvjerovatnije zbog prevelikog broja Kumova stavio Apocalypse Now.
Ridley Scottovo nešto
pa kad ubacim i Tarrantina ostade još samo jedno za Finchera, jer mi je naumpao prije nekog drugog ili trećeg.
A bezveze mi sad da vise npr. George Lucas i Spielberg pa ću izbaciti one muzičke s početka priče.
Ok, odoh sada ovo posložiti, dok se nisam još nekoga sjetio.
1. Kubrick - Odiseja, naravno
2. Terry - Brasil
3. Scorsese - Ma neću njega, nek ide Oliver Stone - Platoon
4. Coppola - Apocalypse Now
5. Ridley Scott - Alien
6. Lynch - da probam nešto novije da ne bude samo birvaktile filmovi, recimo The Girl with the Dragon Tattoo (mada, niđe veze za top 10)
7. Tarrantino - u stvari neka ovdje ide Four Rooms pa jednim udarcem pokrijem i njega i Rodrigueza
8. Lucas - Star... ma izbaciću i njega jer kako da se odlučim, ovdje ću Carpenterov - Halloween (toliko mi je muka zadao po mračnim hodnicima)
9. Spielberg - recimo Bliski susreti treće vrste
10. Izgleda da će i Fincher zaplatiti jer sam se sjetio Walter Hillovog - The Warriors, a to mi je bio vjerovatno najdraži film u djetinjstvu.
Prošao sam kroz vaše top liste i vidim po imenima da sam skoro sve gledao, ali da bih ih isto tako mogao komotno većinu ponovo gledati kao da mi je prvi put. Tako da bez mene.
Mogu jedino staviti Hair na prvo mjesto jer sam ga najviše puta i gledao, a slušao još više, pa možda i Tommy nakon njega. Ali to je opet više zbog broja gledanja i muzike a manje zbog kinematografskog ostvarenja.
Vjerovatno bih nešto od Terry Gilliama takođe stavio u tih 10 kao i od Kubricka.
Opa, već ih je 4.
Da probam nastaviti...
Nekog predstavnika za Scorsesea i Lyncha. Šest.
Za Coppolu bih najvjerovatnije zbog prevelikog broja Kumova stavio Apocalypse Now.
Ridley Scottovo nešto
pa kad ubacim i Tarrantina ostade još samo jedno za Finchera, jer mi je naumpao prije nekog drugog ili trećeg.
A bezveze mi sad da vise npr. George Lucas i Spielberg pa ću izbaciti one muzičke s početka priče.
Ok, odoh sada ovo posložiti, dok se nisam još nekoga sjetio.
1. Kubrick - Odiseja, naravno
2. Terry - Brasil
3. Scorsese - Ma neću njega, nek ide Oliver Stone - Platoon
4. Coppola - Apocalypse Now
5. Ridley Scott - Alien
6. Lynch - da probam nešto novije da ne bude samo birvaktile filmovi, recimo The Girl with the Dragon Tattoo (mada, niđe veze za top 10)
7. Tarrantino - u stvari neka ovdje ide Four Rooms pa jednim udarcem pokrijem i njega i Rodrigueza
8. Lucas - Star... ma izbaciću i njega jer kako da se odlučim, ovdje ću Carpenterov - Halloween (toliko mi je muka zadao po mračnim hodnicima)
9. Spielberg - recimo Bliski susreti treće vrste
10. Izgleda da će i Fincher zaplatiti jer sam se sjetio Walter Hillovog - The Warriors, a to mi je bio vjerovatno najdraži film u djetinjstvu.
ćućešćećemoćeteće samsijesmostesu
:
:
- Hannibal
- Forum [Bot]
- Posts: 64067
- Joined: 03 Sep 2015, 23:23
- Mood:
- Has thanked: 6850 times
- Been thanked: 2189 times
- Status: Offline
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 65 guests