Islam

Islam, Budizam, Kršćanstvo, hodže, popovi....
Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Re: Islam

Post by Muamer18 » 30 May 2018, 18:50

U Islamu je glavno slijediti mezheb jer imami mezheba su bili izvanredni ucenjaci koji su prosvjetlili muslimanski ummet. Nikada pripadnk mezheba nije cinio teroristicke napade. Uglavnom su to cinili usijane glave iz redova nemezheblija. Kad se slijedi mezheb onda je puno bolje jer to znaci da se drzi nauke koju su imami mezheba cinili. Imami mezheba su savjetovali ummet da se treba ponasati tolerantno i da se treba slijediti islamska milost.

Melek
Deer Hunter
Deer Hunter

Post by Melek » 30 May 2018, 18:53

Muamer18 wrote: 30 May 2018, 18:50 U Islamu je glavno slijediti mezheb jer imami mezheba su bili izvanredni ucenjaci koji su prosvjetlili muslimanski ummet. Nikada pripadnk mezheba nije cinio teroristicke napade. Uglavnom su to cinili usijane glave iz redova nemezheblija. Kad se slijedi mezheb onda je puno bolje jer to znaci da se drzi nauke koju su imami mezheba cinili. Imami mezheba su savjetovali ummet da se treba ponasati tolerantno i da se treba slijediti islamska milost.
Vrlo dobro :aplauzz
Weak people revenge.
Strong people forgive.
Intelligent people ignore.

Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Post by Muamer18 » 30 May 2018, 18:57

Hvala.

Melek
Deer Hunter
Deer Hunter

Post by Melek » 30 May 2018, 19:00

I drugi put!
Weak people revenge.
Strong people forgive.

Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Post by Muamer18 » 30 May 2018, 21:49

Hadise ne moze niko tumaciti samostalno. Imami mezheba su proucili hadise i donijeli su svoje zakljucke. Hadisi su obimni i treba da ih tumaci ucenjak a ucenjaci imami mezheba su to odavno obradili. Ja sam hanefija i ja slijedim tog imama koji je donio Islamu dosta pozitivnoga.

Mutevelija
Selonačelnik
Selonačelnik

Post by Mutevelija » 31 May 2018, 00:08

Each rakat consists of various steps, of which sajdah and sala’m are thought to be protective against the development of cervical spondylosis.

Thus, a namazi, offering namaz 5 times a day, will be performing sajdah and sala’m 48 times per day.

Sajdah

Sajdah helps to make the neck muscles stronger and the forward bending position is a good spinal exercise. In particular, the active movement of the neck and the facial muscles, when the head is being lifted approximately one inch above the ground, exerts a tense pressure on the neck muscles. Stronger cervical muscles protect the cervical vertebrae. Strength of cervical muscles is important as the head rests upon cervical vertebrae supported by cervical musculature.2, 3

Sala’m

Sala’m is turning the head towards shoulders so that the side face of the namazi can be seen by the person sitting behind. This complete movement is excellent neck exercise in which the cervical vertebre rotate one on the other and neck muscles (Sterno-Cleido-Mastoid/ Trapezius) are stretched. This in turn exerts a squeezing and twisting pressure on the carotid arteries and veins. The bilateral movement of both eyeballs focusing on the shoulders is also highly beneficial.2

The main objective of the present study was to estimate the prevalence of cervical spondylosis among Muslim population in Agra who performed namaz four times a day or more and those who performed namaz infrequently (<3/week). The study also evaluated whether early regular neck muscles exercise has any preventive effect on cervical spondylosis.

Materials and methods

The cross-sectional study was carried out at Postgraduate Department of Medicine, S.N. Medical College, Agra, India for a period of one and half years. Two hundred study participants were selected from Muslim inhabitant areas by simple random sampling. The study was approved by the institutional ethical committee. The subjects were categorized into two groups: group A: Muslim male between the age group 40-60 years who performed namaz four times a day or more, and group B: Muslim male between the age group 40-60 years who performed namaz infrequently (<3/wk). Collection of detailed history and thorough clinical examination were carried out for all the participants were subjected to after obtaining informed consent. The study was pretested on 10% of total population size.

The inclusion criteria considered were: Muslim males between the age group 40-60 years and performed namaz four times a day or more, and the same age group subjects who performed the prayer infrequently (<3/wk.). The subjects were cooperative. The exclusion criteria were: non-cooperative persons, individuals with a history of neck trauma, heavy weight bearing/occupation-related cervical spondylosis, any other type of arthritis or diabetes mellitus. 

The diagnostic criteria for cervical spondylosis were: clinical manifestations, pain on extension of neck, and positive Spurling’s sign. The data analysis was performed using Chi-square test. P <0.05 was considered to be statistically significant.

Result

The study included 200 Muslim namazi males of the age group between 40 and 60. Evaluation of medical history and clinical examinations were carried out for all the enrolled participants. Out of the 200 subjects, the number of namazis enrolled under different age groups 40-45, 46-50, 51-55 and 56-60 were 45, 65, 47 and 43 respectively. The corresponding number of regular and infrequent namazis recruited in the aforementioned age groups were 26 and 19, 43 and 22, 27 and 20, and 22 and 21 respectively. The distribution of the subjects across all the age groups was uniform and the variation according to the age was statistically non-significant (ᵡ2= 2.54, P=0.47). Comparison of the subjects on the basis of exercise demonstrated that 30 persons were doing regular exercises and none of them developed cervical spondylosis (P <0.05) (Table 1). This showed that regular exercises have some preventive role in development of cervical spondylosis. Out of 62 subjects who drank milk regularly, 11 developed cervical spondylosis. Whereas, among the 138 persons who did not drink milk regularly, 36 developed cervical spondylosis (P <0.05).

Frequency of various symptoms related to cervical spondylosis in regular namazi and infrequent namazi population was compared. Difference in frequency of most of the symptoms and signs were statistically significant, except for pain with movement of neck, burning sensation on outer aspect of hand, and various neurological deficits (P >0.05) (Table 2).
Pero la suerte se ensañó contigo
Y te dejó con el alma
Hecha pedazos
Tú corazón
Quedó herido y sin perdón
Ya no sabe como amar
Como piedra endureció

🍉🍉🍉🍉

Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Post by Muamer18 » 31 May 2018, 01:25

Salat - Namaz je zdravo obavljati jer osim pokornosti Allahu ono ima korisno djelovanje za tijelo i duh. Namaz obavljati je druga temeljna duznost u Islamu i to je otvaranje vrata Dzenneta jer ko obavlja namaz tada mu grijesi bivaju oprosteni.

Mutevelija
Selonačelnik
Selonačelnik

Post by Mutevelija » 31 May 2018, 01:37

Dobra djela neće biti primljena bez namaz, ako čovjeku ne bude valjan namaz neće mu ni valjati djela
Y te dejó con el alma
Hecha pedazos
Tú corazón
Ya no sabe como amar
Como piedra endureció

🍉🍉🍉🍉

Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Post by Muamer18 » 31 May 2018, 01:48

Da, tako je. Namaz je kljuc za onaj svijet. Muslimani trebaju klanjati jer to je momenat duhovnog odmora kada se napetosti materijalnog zivota moraju negdje odmoriti. Sa namazom se nalazi unutarnji mir i uslov za sticanje Dzenneta.

Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Post by Muamer18 » 31 May 2018, 15:45

Islam je laka vjera i vjera koja opusta. Islam ima nesto sto ostale religije nemaju a to je namaz kada se muslimani pet puta dneno mole Allahu. Muslimani ne mogu biti agresivni jer cilj namaza je da se postigne duhovni mir i da se mozak relaksira. Namazom se napune baterije i onda je cio dan ljepsi i sladji.

Remzudin
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš

Post by Remzudin » 31 May 2018, 16:57

Muamer18 wrote: 31 May 2018, 15:45 Islam je laka vjera i vjera koja opusta. Islam ima nesto sto ostale religije nemaju a to je namaz kada se muslimani pet puta dneno mole Allahu. Muslimani ne mogu biti agresivni jer cilj namaza je da se postigne duhovni mir i da se mozak relaksira. Namazom se napune baterije i onda je cio dan ljepsi i sladji.

ne ne,to mora da je njesto drugo !
kako mozes narodu reci nesto za relaksiranje mozga,ako ga nemas ?

Drugo: primjetio sam da koristis istu psihologicnu taktiku kao i svi terroristi.
Sa tom "Verherrlichung" ( neznam kako se kaze bosanski ) mozes samo glupu Djecu uloviti,ali ne
Ljude koje imaju napredovano evolutirano razvijenost duha.

Da sam ja Maja,ja bi te tvoje otrovne ideologije komplet izbrisao i tebe banovao.

Remzudin
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš

Post by Remzudin » 31 May 2018, 17:00

Muamer18 wrote: 31 May 2018, 01:48 Da, tako je. Namaz je kljuc za onaj svijet. Muslimani trebaju klanjati jer to je momenat duhovnog odmora kada se napetosti materijalnog zivota moraju negdje odmoriti. Sa namazom se nalazi unutarnji mir i uslov za sticanje Dzenneta.
uzmi jedan zilet i isparaj sebi vene,garantujem ti Dzenneta za 5 minuta

Remzudin
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš

Post by Remzudin » 31 May 2018, 17:09

Muamer18 wrote: 31 May 2018, 01:25 Salat - Namaz je zdravo obavljati jer osim pokornosti Allahu ono ima korisno djelovanje za tijelo i duh. Namaz obavljati je druga temeljna duznost u Islamu i to je otvaranje vrata Dzenneta jer ko obavlja namaz tada mu grijesi bivaju oprosteni.

aha,to znaci onda....
.mozes koljti djecu
.ubijati neduzni narod
.silovati zene
.silovati bebe cim se rode
.jesti sve mogucna islamska govna

sve ce biti prastano,dok se god obavlja namaz !!!

Ako ja obavljam Namaz,hoces li mi poslati svoju zenu da mi malo :drk

Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Post by Muamer18 » 31 May 2018, 17:37

Nisi dostojan odgovora. Ti si neki neprijatelj muslimana ali moras znati da smo mi vecina.

Melek
Deer Hunter
Deer Hunter

Post by Melek » 31 May 2018, 18:14

Nešto me žiga Verherrlichung ..
Weak people revenge.
Strong people forgive.

Mutevelija
Selonačelnik
Selonačelnik

Post by Mutevelija » 31 May 2018, 18:26

Bolje nemoj Remzudine provocirati zadnji put su dvojica iz istog mjesta se prepucavala na forumu i obojica su nestala..
I onaj što kritikuje i onaj što brani vjeru, nisu dobili ban, to je proklestvo bosanskog foruma.
A ti i Muamer ste cini mi se blizu..
Y te dejó con el alma
Hecha pedazos
Tú corazón
Ya no sabe como amar
Como piedra endureció

🍉🍉🍉🍉

Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Post by Muamer18 » 31 May 2018, 19:08

Ja sam miran i ne padam na provokacije. Allah sve vidi i kaznit ce ovakve ljude.

Remzudin
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš

Post by Remzudin » 31 May 2018, 19:09

Muamer18 wrote: 31 May 2018, 17:37 Nisi dostojan odgovora. Ti si neki neprijatelj muslimana ali moras znati da smo mi vecina.
ja sam protiv tvog rasirenje laznog otrova.

Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Post by Muamer18 » 31 May 2018, 19:40

Ti ako si nevjernik ne moraju svi biti nevjernici. Ja sam elhamdulillah musliman i ponosan sam svojom vjerom Islamom.

Muamer18
Osvježenje foruma
Osvježenje foruma

Post by Muamer18 » 31 May 2018, 20:58

Islam je jedna divna religija koja je interesantna za praktikovanje. Naime, pohvaljeno je da se farz namazi trebaju klanjati u Dzamijama a suneti kod kuce. Muhammed s.a.v.s. je pazio da sunnete klanja kod kuce jer je tako ozivljavao vjeru kod svoje kuce. Ipak Dzamija je najvaznija jer zajednicki namaz oslobadja ljude suvisnih tereta i smiruje dusu. Allah unosi medju dzematom smiraj i spokoj i muslimani su napunjenih baterija poslije namaza.

Return to “Religija”