Ja smatram da je historija poslije matematike najvažniji predmet u toku školovanja. Problem je što se ni jedno ni drugo ne izučava onako kako bi se (po meni) trebalo izučavati, a to je da i jedno i drugo bi trebalo dati učeniku praktičnu, primjensku korist.
One dvije, tri historije o kojima priča mrki je politiziranje, politikanstvo. I slažem se da na taj način ne treba da se uči. Ali ne kaže se džaba "historija je učiteljica života". Historija bi mogla biti jako upotrebljiva nauka ukoliko bi se potenciralo važnost historijskog toka. Historiju svi mahom razumiju kao niz izolovanih dogadjaja. A ako bi bili sposobni udahnuti dinamiku u nju, onda je ona vrlo upotrebljiva.
Koje bih predmete uveo?
Govorništvo. Smatram sposobnost govorenja jednim od najvažnijih elemenata svakodnevnice i jednom velikom prednošću onih koji su riječitiji i sposobniji u tom području.
Nauku o novcu. Ne znam kako da to strpam u jednu riječ. Izučavanje računovodstva, novca i njegovog ponašanja, historije novca, trg, berza...
Književnost bi mislim da trebala biti odvojen predmet, sa naglaskom na antičnu i srednjevijekovnu književnost.
Krokodil Behko wrote:Ja sam ove škole završio u doba SFRJ i teško da je tu bilo nepotrebnih predmeta. Svakog nešto zanima.
Ovo i jeste problem školstva i ne samo njega nego mnogih drugih sfera života. To je potratnost, neekonomično trošenje energije i učitelja i učenika.