Page 7 of 17

Re: Da li tradicionalni predmeti u školama postaju prošlost?

Posted: 30 May 2017, 08:05
by Username
Da se Nice pita matematika bi se izbrisala

Re: Da li tradicionalni predmeti u školama postaju prošlost?

Posted: 30 May 2017, 08:08
by Nice try
Username wrote:Da se Nice pita matematika bi se izbrisala
Odavno mi matematika nije na prvom mjestu stvari za obrisati ;)

Re: Da li tradicionalni predmeti u školama postaju prošlost?

Posted: 30 May 2017, 11:49
by Julia-Klara
Odavno i sami znamo da je potrebno mijenjati neke stvari u skolama, pocev od obima gradiva.
Slazem se da alternativnijim pristupom ucenju od onog klasicnog, koji se u najvecjoj mjeri zadrzao kod nas - knjigu u sake i bubaj, bez ikakvih dokaza za ono sto ucis. Jedini eksperiment iz hemije kojeg se ja sjecam je mijenjanje boje lakmus papira u zavisnosti da li je u pitanju baza ili kiselina - ne zato sto nisam pazila na casu nego sto je to jedini ekspirement koji smo izvodili.
Ja sam neko ko uci gledajuci, probajuci , ne uceci lekcije napamet. Zato je za mene imatematika, i fizika, i hemija, misaona imenica - ne razumijem ih, i ne volim ih :cudi

Plus, sto 70% syvari koje sam ucila u skoli i MORALA znati (makar za 2) mi vise nikad nije bilo potrebno u zivotu. Koji klinac ce mi logaritmi :lud

Re: Koji predmeti treba da se izučavaju u školama?

Posted: 15 Jun 2017, 08:13
by Nice try
Gradivo je preobimno i većina toga, za dalje školovanje i život uopšte, beskorisna.
Malo je prakse i primjera iz bilo kojeg predmeta.Mislilo se da će se ovim planom i programom za devetogodišnje školovanje nešto promijeniti,ali sve je još gore i beznadnije.
Plan i program za neke je razrede prelagan i razvučen,a u drugim se djeca preznojavaju da sve stignu naučiti.

Re: Koji predmeti treba da se izučavaju u školama?

Posted: 15 Jun 2017, 22:23
by Mutevelija
Islamska vjeronauka.
Uvod u arapsko pismo i sufaru.

Re: Koji predmeti treba da se izučavaju u školama?

Posted: 15 Jun 2017, 22:36
by Melek
Mutevelija wrote: 15 Jun 2017, 22:23 Islamska vjeronauka.
Uvod u arapsko pismo i sufaru.
I to uz obavezne laboratorijske vjezbe iz sihira!

Re: Koji predmeti treba da se izučavaju u školama?

Posted: 15 Jun 2017, 22:46
by Podrinjac
matematika

Re: Koji predmeti treba da se izučavaju u školama?

Posted: 15 Jun 2017, 22:51
by Melek

Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 10:25
by Krokodil Behko
Image

Već mjesecima javnost u Hercegovini, posebno u Posušju, okupira slučaj šest učenica gimnazije koje su trebale ponavljati razred, ali kojima su jedinice preko noći zamijenjene dvicama. Lavina koja je uslijedila dovela je do pravih potresa, protesta ostalih učenika, a na kraju i do krivičnih prijava.
O "posuškom slučaju" ili "revoluciji", kako su to neki nazvali, pričamo s Velimirom Begićem, novinarom Radija Plus iz Posušja, koji je cijelu priču pratio od početka.

"Učenice koje su prema ocjenama trebale ponoviti razred su se žalile. Njihove žalbe uvažila je prosvjetna inspektorica i poništila ocjene za šest učenica. Ministarstvo je poništilo to rješenje na žalbu škole, a učenice i roditelji pokrenuli su sudski spor. Žalba je uvažena, a postupak obnovljen. Ministarstvo i škola to su proveli poništavanjem jedinica i upisivanjem dvica. Sve to rezultiralo je nezapamćenim protestima učenika u Posušju, koji nekoliko dana nisu išli u školu. Doduše, ni to nije bilo dobro, jer su mnogi situaciju, kada već nema nastave, iskoristili za opijanje po gradu, umjesto da su na protestima, pa su ti protesti privedeni kraju, ali su ipak urodili plodom", priča nam Velimir Begić.

Dvije učenice koje su i započele pobunu zbog pritiska su odustale od školovanja u posuškoj gimnaziji te su drugi razred upisale u jednoj privatnoj gimnaziji u Mostaru.

"Dvije učenice iskoristile su sudsku odluku te se iz gimnazije prebacile u drugi razred stručne škole, dok dvije učenici nisu iskoristile ocjene koje im je upisalo ministarstvo i ponovno su upisale prvi razred. Učenici idu u školu, a profesori svoju borbu nastavljaju sudskim putem", nastavlja nam objašnjavati "posuški slučaj" Begić.

Nakon svega, došle su na red i krivične prijave.

"Sada je, pak, 21 profesor iz gimnazije podnio kaznenu prijavu protiv v. d. direktora Gimnazije fra Grga Martić, kantonalne prosvjetne inspektorice te ministrice obrazovanja zbog, kako kažu, zlopotrebe položaja, nesavjesnog rada i krivotvorenja službene isprave. Tužilaštvo se još nije oglasilo o prihvatanju ili neprihvatanju tužbe. Profesori očekuju da će se to dogoditi sljedeće sedmice, a najavljuju kako će se žaliti i višim sudskim instancama ako ih odbije Kantonalno tužilaštvo u Širokom Brijegu", kaže nam Begić.

Međutim, ne vidim kako bi ova tužba, bez obzira na to kako rezultirala, mogla nešto bitno promijeniti, nastavlja naš sagovornik. Velika šteta je već napravljena. Moguće su neke smjene odgovornih, ali poznajući brzinu rada ovdašnjih sudova, moguće je da do presude svima istekne mandat ili da se neki čak i penzionišu do presude.

"Povjerenje u obrazovne institucije odavno je narušeno. Iako se sada sve slomilo preko leđa nekoliko učenika i profesora, to povjerenje najviše su narušili upravo profesori. Čak i kada sam ja pohađao ovu gimnaziju bila je praksa da se učenicima koji trebaju ponoviti prvi razred gimnazije dopusti mogućnost upisivanja drugog razreda u stručnoj školi pa se jedni čude zašto je to ovaj put bio problem, dok su drugi zadovoljni da se to jednom presjeklo, ali budimo realni ocjene su se uvijek sređivale i popuštanja je uvijek bilo, koliko god će to nekome biti teško priznati. Ruku na srce, jednom se tome moralo stati ukraj, ali kod dijela javnosti ostat će pitanje zašto baš sad", kaže nam Begić.

Velimir Begić nam prepričava i angedotu kako mu je nedavno grupa gimnazijalaca kroz smijeh prepričala kako im je jedna profesorica hrvatskog jezika rekla da obavezno pročitaju roman "Zločin i kazna" jer je to odlična knjiga i njoj je žao što nikada nije imala vremena pročitati je.

"Ranije se u školi nije moglo dogoditi da profesor nije imao vremena pročitati nešto iz svog predmeta pa da ga učenik može iznenaditi nekim pitanjima. Time se počelo gubiti povjerenje u obrazovanje. Naravno, ovo je jedan primjer koji je, siguran sam, rijedak i drugačijih profesora je puno više, ali ipak... Ko je ovoj profesorici sredio ispit iz hrvatskog? I posao, također? I to je jedan od velikih problema kojima se sistem treba pozabaviti. Ne može za loše stanje u školstvu biti krivo šest učenica! Problem je puno složeniji. Kako će ona takvom izjavom nametnuti autoritet u razredu kod djece koja su pokretanjem protesta pokazala da su mudra i hrabra? Tu mudrost i hrabrost pokazali su i prekidanjem protesta kada su se neke političke stranke pokušale ''nakačiti'' na to njihovo mladalačko iskazivanje bunta i ''ušićariti'' poneki poen. Učenici su počeli popravljati stanje u školstvu i vraćati povjerenje u obrazovanje, na potezu su profesori", kaže nam na kraju novinar Velimir Begić.


Izvor - Klix

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 11:20
by Chloe
Velimir Begić nam prepričava i angedotu kako mu je nedavno grupa gimnazijalaca kroz smijeh prepričala kako im je jedna profesorica hrvatskog jezika rekla da obavezno pročitaju roman "Zločin i kazna" jer je to odlična knjiga i njoj je žao što nikada nije imala vremena pročitati je.
:grana

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 11:32
by Hannibal
moracu i ja nekad kad budem imo 1000 godina

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 11:53
by Mutevelija
Skinula sa interneta profesorica glavne likove i kratak sadržaj.

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 12:18
by Tokmak
Chloe wrote: 24 Nov 2017, 11:20
Velimir Begić nam prepričava i angedotu kako mu je nedavno grupa gimnazijalaca kroz smijeh prepričala kako im je jedna profesorica hrvatskog jezika rekla da obavezno pročitaju roman "Zločin i kazna" jer je to odlična knjiga i njoj je žao što nikada nije imala vremena pročitati je.
:grana
nisam ni ja pročitao Zločin i kaznu... :sram
jedino sam malo virnuo u onaj dio kad Raskoljnikov ubija babu..na 72. ili 73. strani,čini mi se... :hm

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 12:38
by Chloe
zloćko tokmak wrote: 24 Nov 2017, 12:18
Chloe wrote: 24 Nov 2017, 11:20
Velimir Begić nam prepričava i angedotu kako mu je nedavno grupa gimnazijalaca kroz smijeh prepričala kako im je jedna profesorica hrvatskog jezika rekla da obavezno pročitaju roman "Zločin i kazna" jer je to odlična knjiga i njoj je žao što nikada nije imala vremena pročitati je.
:grana
nisam ni ja pročitao Zločin i kaznu... :sram
jedino sam malo virnuo u onaj dio kad Raskoljnikov ubija babu..na 72. ili 73. strani,čini mi se... :hm
Bar nisi profesor jezika i književnosti. :123

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 17:07
by Nice try
Nije to danas nista čudno, neki nastavnici i profesori ne znaju pravilno ni pričati, pa su vječiti izvor sprdnje učenika. Uciteljice koje pogrešno rade zadatke iz matematike, koje su posvadjane sa pravopisom, koje ponekad insistiraju na stvarima koje su pogrešno naučile djecu i td. Svaki zadatak vecinom savjetuju da djeca potraže ono što trebaju na netu, samim tim ih guraju da sve što žele znati imaju sa par klikova, a klasično učenje postaje suvišno.

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 19:25
by damir5
Pa reci da nisi zasluzila reakciju :ooo

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 19:28
by Pasaga
Nice try wrote: 24 Nov 2017, 17:07 Nije to danas nista čudno, neki nastavnici i profesori ne znaju pravilno ni pričati, pa su vječiti izvor sprdnje učenika. Uciteljice koje pogrešno rade zadatke iz matematike, koje su posvadjane sa pravopisom, koje ponekad insistiraju na stvarima koje su pogrešno naučile djecu i td. Svaki zadatak vecinom savjetuju da djeca potraže ono što trebaju na netu, samim tim ih guraju da sve što žele znati imaju sa par klikova, a klasično učenje postaje suvišno.
... i usput naidju na nesto sto im zaplijeni,privuce paznju...
... i sta bi od ucenja .... :p

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 21:03
by srculence7
Pitam se kako li je tek našla vremena da pročita Tihi Don od Šolohova :hihi

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 24 Nov 2017, 22:42
by Hannibal
ja sam procito dona i nije mi se svidio

Re: Kako je šest učenica dovelo u pitanje cijeli obrazovni proces

Posted: 25 Nov 2017, 06:59
by storm
Koliko zarade respekta, toliki im je i autoritet...
Skroz drugo vrijeme...nas je krenulo 36 u prvom razredu srednje...zavrsilo nas je 17...rokali su bez da trepnu okom
Danas se zna (bar ovdje) da učenik po glavi vrijedi 2000€ godisnje...i treba ga nekako izgurati...makar milom :oo
I opet kao i u ekonomiji...ni vam ni tam...niti socijalizam, niti kapitalizam...nego sve najgore od oboje...