Krokodil Behko wrote: ↑28 Mar 2020, 22:29
jelena... wrote: ↑28 Mar 2020, 22:22
Kad bi država omogućila svakom učeniku osnovne škole laptop i neograničen pristup internetu, ne bismo imali nikakvih problema sa online nastavom.
Ako su djeca stasala za laptop, to znači da je riječ o zrelijoj djeci i da im roditelji nisu htjeli kupiti laptop ni poslije deset godina školovanja. Možda je do roditelja, jer ga čak ni sebi nisu kupili, pa čak ni desktop.
Kakvi su to roditelji?
Imamo li dokaze, da je bilo koja država na planeti, svim svojim đacima kupila laptop?
Omogućiti za upotrebu u vanrednoj situaciji svakom osnovcu u dobi od 12-13 do 15 godina
i kupiti kao poklon za rođendan svim svojim đacima, nije isto - da ne bude nekakve zabune.
Osnovno devetogodišnje školovanje je obavezno. Prema tome, djeca od 6 do 15 godina obavezna su da prate online nastavu izvršavajući svoje obaveze, a ta odluka je bukvalno donesena preko noći, bez ikakve pripreme - ni tehničke prirode ni u vidu obučavanja nastavnog kadra.
Zamisli haos sa kojim se suočava dijete od 12 godina koje ima samo telefon i više Viber grupa za online nastavu na svom telefonu, nego godina života...
Ili... zamisli dijete od 12 godina; vrijednog, odličnog učenika koji ima sve uslove, odgovorne roditelje i 13 predmeta u 6. razredu
pa u zavisnosti od toga koju platformu nastavnik koristi, ono se mora prilagođavati i u nekoliko dana naučiti da prati sve, i redovno će pratiti sve, od Edmoda preko Googleclassrooma, gmaila, yahoomaila, Zooma...
a na časovima informatike do juče crtalo Word i nije znalo čak ni mail da pošalje?
Ali OK, sad je gotovo, snašao se kako je ko znao i umio...a kako se ko snašao i na koji način radi, to kod nas bukvalno zavisi od nastavnika do nastavnika - ne ni od škole do škole, ni od grada do grada, ni od kantona ni entiteta, pogotovo ne od države u cjelini
a o planeti da i ne govorim.
Na svu sreću neuporedivo je više odgovorne djece i roditelja, za razliku od onih koji odgovorni nisu, i mnogo je izuzetno pametne, inteligentne djece, pametnije i od svojih roditelja i od onih koji odlučuju o kvalitetu njihovog obrazovanja - što ipak pruža neku nadu da će ovaj eksperiment biti uspješno priveden kraju i većina djece biti osposobljena da sljedeće školske godine uspješno prate NPP za sljedeći razred, nakon ovako prekinute redovne nastave u ovoj.