Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
Moderators: Krokodil Behko, Duminjo
- Republikanac
- Sitna buranija
- Posts: 319
- Joined: 14 May 2011, 17:14
- Has thanked: 1 time
- Status: Offline
Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
Zahtjev za povratak u život ustava Republike Bosne i Hercegovine
Pozivamo sve građane Republike BIH da se pod zastavom države Republike Bosne i Hercegovine sada okupe na internetu, a uskoro i na protestima u Bosni i Hercegovini i jasno zahtijevaju povratak u život Ustava Republike Bosne i Hercegovine.
Protivno samom Ustavu RBiH i međunarodnom pravu, Ustav RBiH je suspendiran u Daytonu, a takozvani daytonski ustav nije nikad prošao parlamentarnu proceduru, pa je nelegalan. Legalan je jedino Ustav RBiH.
Na osnovu Ustava RBiH, raspisan je referendum i izglasana samostalnost RBiH i država Republika Bosna i Hercegovina primljena u UN, a na koju je potom izvršena brutalna agresija i počinjen genocid.
Najviše svjetske sudske instance - Tribunal i Međunarodni sud prava u Den Haagu su presudama pojedincima, te Srbiji i Republici Srpskoj - dokazale i presudile za genocid počinjen u RBiH. I te nam presude daju za pravo na zahtjev za uspostavu ustavnog poretka RBiH koji je važio prije agresije i genocida.
Na osnovu temeljnih međunarodnih zakona i Ustava RBiH se ne može legalizirati stanje na terenu postignuto genocidom, osim ako mi to svojom šutnjom i neprotivljenjem dozvolimo.
Zato, osvjestimo se i dignimo svoj glas za Ustav RBiH, za svoju slobodu, dostojanstvo i bolju budućnost!
Polahko probijamo medijsku blokadu
http://www.facebook.com/video/video.php ... tif_t=like
- Krokodil Behko
- Globalni moderator
- Posts: 120145
- Joined: 21 Apr 2010, 22:40
- Location: nesto u čevljanovićima
- Has thanked: 6889 times
- Been thanked: 7763 times
- Status: Offline
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
ehh... da moze...samo da moze.. Ja sam prvi za taj ustav Republike Bosne i Hercegovine..
One stare,realne,odrzive i najbolje Bosne i Hercegovine..
Medjutim....to ce tesko ici.. mada nije i nemoguce,vratiti bar nesto od toga,polako i kroz legalne institucije.. Bio je taj tzv.aprilski paket prije nekoliko godina,ali ga bilmezi iz Harisove stranke,nisu prepoznali.. Na osnovu toga,vec u ovo vrijeme,moglo je doci do jos kvalitetnijih pomaka a ovo sa Dodikovim referendumima,ne bi se ni desavalo.. dakle,ovaj put,nasi su uprskali i bilo je to preskanje br.2 iza onog Avlijinog u Dejtonu..
One stare,realne,odrzive i najbolje Bosne i Hercegovine..
Medjutim....to ce tesko ici.. mada nije i nemoguce,vratiti bar nesto od toga,polako i kroz legalne institucije.. Bio je taj tzv.aprilski paket prije nekoliko godina,ali ga bilmezi iz Harisove stranke,nisu prepoznali.. Na osnovu toga,vec u ovo vrijeme,moglo je doci do jos kvalitetnijih pomaka a ovo sa Dodikovim referendumima,ne bi se ni desavalo.. dakle,ovaj put,nasi su uprskali i bilo je to preskanje br.2 iza onog Avlijinog u Dejtonu..
online
- Republikanac
- Sitna buranija
- Posts: 319
- Joined: 14 May 2011, 17:14
- Has thanked: 1 time
- Status: Offline
- Republikanac
- Sitna buranija
- Posts: 319
- Joined: 14 May 2011, 17:14
- Has thanked: 1 time
- Status: Offline
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
SA ASPEKTA UNUTARNJEG I MEĐUNARODNOG PRAVA DEJTONSKI USTAV JE NEZAKONIT
Autor: Bnet Press
Objavljeno: 19. January 2009. 17:01:18
1. Član II Konvencije o Genocidu definira internacionalni zločin "genocid" na slijedeći način: U trenutnoj Konvenciji, genocid znaci akt počinjen sa namjerom da uništi, u cijelosti ili djelomično, određenu nacionalnu, etničku, rasnu ili vjersku grupu, na način:
(a) Ubijanjem članova te grupe;
(b) Prouzrokovanjem ozbiljnih tjelesnih ili mentalnih povreda članovima te grupe;
(c) Namjernim prouzrokovanjem uslova života za neku grupu, sračunatim sa ciljem da se dovede do fizičkog uništenja cijele grupe ili jednog njenog dijela;
(d) Nametanjem mjera sa namjerom da se spriječi rađanje djece u okviru te grupe;
(e) Prevođenjem djece silom iz jedne grupe u drugu grupu.
Tokom 1993. godine, Republika Bosna i Hercegovina je pokrenula sudski postupak na Internacionalnom Sudu Pravde u Hagu optužujući bivšu Jugoslaviju (Srbiju i Crnu Goru) da je počinila akt genocida, definiranim pod (a), (b), (c) i (d) spomenutog Člana II konvencije o genocidu. Do danas, Bosna i Hercegovina je dobila svaku fazu ovog, još uvijek otvorenog sudskog proces, sa još samo nedovršenim usmenim dijelom i konačnom presudom.
Građani Bosne i Hercegovine zahtijevaju da se Republika Srpska, kreirana genocidom, proglasi ilegalnom i da se Ustav Republike Bosne i Hercegovine ponovo stavi u funkciju.
2. Republika BiH bila je međunarodno priznata država i 177. po redu članica UN. Po Povelji UN, Ustav i institucije države članice UN ne mogu se mijenjati agresijom neke druge države, pa cak ni Ujedinjene nacije nemaju pravo miješanja u unutrašnje stvari svojih članica.
Član 2, paragraf 7 Povelje UN se kaže:
Ništa sadržano u ovoj Povelji ne može dati za pravo Ujedinjenim nacijama da se miješaju u pitanja koja su stvar unutarnjeg pravnog poretka bilo koje zemlje.
Vijeće sigurnosti Ujedinjenih nacija u svojoj rezoluciji broj 752 iz 1992. godine je proglasio SR Jugoslaviju (Srbiju i Crnu Goru) agresorima na Republiku BiH, a u rezoluciji broj 757 iz 1992. počeo kažnjavati agresore uvodeći im ekonomske sankcije.
Ujedinjene nacije nisu smjele dozvoliti da počnu pregovori o ustavnom preuređenju države članice, žrtve agresije, bez obzira na pristanak Predsjednika predsjedništva Republike BiH da se upusti u te pregovore. Rezultat takvih pregovora je nasilna promjena Ustava države žrtve agresije.
3. U Dejtonskom ugovoru Bosna i Hercegovina se našla pod starateljstvom od strane SR Jugoslavije i Republike Hrvatske, što je zabranjeno članom 2. Povelje UN. Internacionalno pravo, zaštita zemalja članica i obaveza UN da osigura tu zaštitu, postoji osim, ako se zemlja članica UN, tog prava sama ne odrekne. Međutim to odricanje ne smije biti rezultat nelegitimnog predstavljanja, reinterpretacije predmeta pregovora, obmana državnika prema vlastitom narodu. Svoju zavjeru ( pregovore o Ustavu iza zatvorenih vrata i van institucija sistema ) bh. pregovarači krili su, a i danas kriju, obmanom da ne postoji Pravo, nego postoje zavjere.
U članu 2.1 Povelje UN se kaže:
Među članicama UN odnosi se moraju zasnivati na poštovanju načela suverene jednakosti.
4. Pošto je Ustav jedne zemlje izraz suverene jednakosti zemalja članica UN, jasno je da je pregovaranje o Ustavu od strane susjednih zemalja direktno kršenje člana 2. Povelje UN, kao imperativne norme međunarodnog prava. Činjenica da su SRJ i R Hrvatska postali sudionici pregovora o Ustavu Bosne i Hercegovine, pri čemu su izmjenu Ustava RBiH upravo pokušavale realizirati putem rata i agresije, je u suprotnosti sa članom 2. Povelje UN.
Ljudi, koji su još od Lisabona 92., preko Ženeve 93. do Dejtona 95. davali agresoru viziju uspjeha, tako što su pristajali da diskutuju vlastiti Ustav, danas to brane navodnim pritiskom svijeta, krijući navedene činjenice o neupitnosti, nedjeljivosti i neprenosivosti suvereniteta i ništavnosti ugovora pod pritiskom, obmanom ili nelegitimnom voljom.
5. Sa aspekta unutarnjeg prava, pregovaranjem Ustava Republike BiH i prihvaćanjem "Dejtonskog Ustava" činjena je izdaja Republike što se može ponajbolje vidjeti iz članova 154. i 155. Ustava R BiH koji glase:
(Sluzbeni list RbiH – 14. mart 1993. godine – Glava VI – Odbrana Republike)
Član 154.
Neprikosnoveno je i neotuđivo pravo i dužnost građana, naroda Bosne i Hercegovine i pripadnika drugih naroda koji u njoj žive da štite i brane slobodu, nezavisnost, suverenitet, teritorijalni integritet i cjelokupnost i Ustavom utvrđeno uređenje Republike.
Član 155.
Niko nema pravo da prizna ili potpiše kapitulaciju, niti da prihvati ili prizna okupaciju Republike Bosne i Hercegovine ili pojedinog njenog dijela. Niko nema pravo da spriječi građane Republike Bosne i Hercegovine da se bore protiv neprijatelja koji je napao Republiku. Takvi akti su protuustavni i kažnjavaju se kao izdaja Republike. Izdaja Republike je najteži zločin prema narodu i kažnjava se kao teško krivično djelo.
Legitimni predstavnik hrvatskog naroda u BiH Krešimir Zubak nije pristao da potpise ni preliminarni mirovni sporazum u Daytonu, pa su u ime Hrvata iz BiH taj sporazum potpisali funkcioneri susjedne države Hrvatske, sto je nečuveno i po internacionalnom pravu.
Aneks 4 finalne verzije mirovnog sporazuma, Pariški sporazum, koji se danas koristi kao Ustav Bosne i Hercegovine nikada nije ratifikovala Skupština Republike Bosne i Hercegovine, cime je dokazana nelegitimna volja bosanskohercegovačkih pregovarača i potpisnika Pariškog sporazuma. To znači da Aneks 4 nikada nije prošao kroz legalnu proceduru promjene Ustava propisanu prethodnim, a tada važećim, Ustavom Republike BiH.
6. Sa aspekta konvencija o međudržavnim ugovorima, Bečka konvencija iz 1969. godine, pridružena Povelji UN, smatra ništavnim ugovore suprotne međunarodnom pravu, dakle suprotne Povelji UN. Za BiH je bitno da član 53. spomenute konvencije smatra ništavnim čak i ugovore koji su dobrovoljno doneseni, ako su suprotni međunarodnom pravu. Osim toga, kao ugovor, "Dejtonski Ustav" je suprotan referentnoj konvenciji za međudržavne ugovore, po kojoj se ugovorom smatraju sporazumi između država, isključujući mogućnost da ti ugovori sadrže i ustav neke zemlje.
Prema tome Dejtonski ustav je akt ilegalne "ustavne kapitulacije" koji su potpisale i garantirale dvije susjedne zemlje, a koje su kao jedan od osnovnih ratnih ciljeva imali upravo izmjenu Ustava RBiH. Ovim je RBiH uspješno odvedena od primjene Povelje UN, i međunarodnog prava protiv država krivaca za rat i genocid.
Autor: Bnet Press
Objavljeno: 19. January 2009. 17:01:18
1. Član II Konvencije o Genocidu definira internacionalni zločin "genocid" na slijedeći način: U trenutnoj Konvenciji, genocid znaci akt počinjen sa namjerom da uništi, u cijelosti ili djelomično, određenu nacionalnu, etničku, rasnu ili vjersku grupu, na način:
(a) Ubijanjem članova te grupe;
(b) Prouzrokovanjem ozbiljnih tjelesnih ili mentalnih povreda članovima te grupe;
(c) Namjernim prouzrokovanjem uslova života za neku grupu, sračunatim sa ciljem da se dovede do fizičkog uništenja cijele grupe ili jednog njenog dijela;
(d) Nametanjem mjera sa namjerom da se spriječi rađanje djece u okviru te grupe;
(e) Prevođenjem djece silom iz jedne grupe u drugu grupu.
Tokom 1993. godine, Republika Bosna i Hercegovina je pokrenula sudski postupak na Internacionalnom Sudu Pravde u Hagu optužujući bivšu Jugoslaviju (Srbiju i Crnu Goru) da je počinila akt genocida, definiranim pod (a), (b), (c) i (d) spomenutog Člana II konvencije o genocidu. Do danas, Bosna i Hercegovina je dobila svaku fazu ovog, još uvijek otvorenog sudskog proces, sa još samo nedovršenim usmenim dijelom i konačnom presudom.
Građani Bosne i Hercegovine zahtijevaju da se Republika Srpska, kreirana genocidom, proglasi ilegalnom i da se Ustav Republike Bosne i Hercegovine ponovo stavi u funkciju.
2. Republika BiH bila je međunarodno priznata država i 177. po redu članica UN. Po Povelji UN, Ustav i institucije države članice UN ne mogu se mijenjati agresijom neke druge države, pa cak ni Ujedinjene nacije nemaju pravo miješanja u unutrašnje stvari svojih članica.
Član 2, paragraf 7 Povelje UN se kaže:
Ništa sadržano u ovoj Povelji ne može dati za pravo Ujedinjenim nacijama da se miješaju u pitanja koja su stvar unutarnjeg pravnog poretka bilo koje zemlje.
Vijeće sigurnosti Ujedinjenih nacija u svojoj rezoluciji broj 752 iz 1992. godine je proglasio SR Jugoslaviju (Srbiju i Crnu Goru) agresorima na Republiku BiH, a u rezoluciji broj 757 iz 1992. počeo kažnjavati agresore uvodeći im ekonomske sankcije.
Ujedinjene nacije nisu smjele dozvoliti da počnu pregovori o ustavnom preuređenju države članice, žrtve agresije, bez obzira na pristanak Predsjednika predsjedništva Republike BiH da se upusti u te pregovore. Rezultat takvih pregovora je nasilna promjena Ustava države žrtve agresije.
3. U Dejtonskom ugovoru Bosna i Hercegovina se našla pod starateljstvom od strane SR Jugoslavije i Republike Hrvatske, što je zabranjeno članom 2. Povelje UN. Internacionalno pravo, zaštita zemalja članica i obaveza UN da osigura tu zaštitu, postoji osim, ako se zemlja članica UN, tog prava sama ne odrekne. Međutim to odricanje ne smije biti rezultat nelegitimnog predstavljanja, reinterpretacije predmeta pregovora, obmana državnika prema vlastitom narodu. Svoju zavjeru ( pregovore o Ustavu iza zatvorenih vrata i van institucija sistema ) bh. pregovarači krili su, a i danas kriju, obmanom da ne postoji Pravo, nego postoje zavjere.
U članu 2.1 Povelje UN se kaže:
Među članicama UN odnosi se moraju zasnivati na poštovanju načela suverene jednakosti.
4. Pošto je Ustav jedne zemlje izraz suverene jednakosti zemalja članica UN, jasno je da je pregovaranje o Ustavu od strane susjednih zemalja direktno kršenje člana 2. Povelje UN, kao imperativne norme međunarodnog prava. Činjenica da su SRJ i R Hrvatska postali sudionici pregovora o Ustavu Bosne i Hercegovine, pri čemu su izmjenu Ustava RBiH upravo pokušavale realizirati putem rata i agresije, je u suprotnosti sa članom 2. Povelje UN.
Ljudi, koji su još od Lisabona 92., preko Ženeve 93. do Dejtona 95. davali agresoru viziju uspjeha, tako što su pristajali da diskutuju vlastiti Ustav, danas to brane navodnim pritiskom svijeta, krijući navedene činjenice o neupitnosti, nedjeljivosti i neprenosivosti suvereniteta i ništavnosti ugovora pod pritiskom, obmanom ili nelegitimnom voljom.
5. Sa aspekta unutarnjeg prava, pregovaranjem Ustava Republike BiH i prihvaćanjem "Dejtonskog Ustava" činjena je izdaja Republike što se može ponajbolje vidjeti iz članova 154. i 155. Ustava R BiH koji glase:
(Sluzbeni list RbiH – 14. mart 1993. godine – Glava VI – Odbrana Republike)
Član 154.
Neprikosnoveno je i neotuđivo pravo i dužnost građana, naroda Bosne i Hercegovine i pripadnika drugih naroda koji u njoj žive da štite i brane slobodu, nezavisnost, suverenitet, teritorijalni integritet i cjelokupnost i Ustavom utvrđeno uređenje Republike.
Član 155.
Niko nema pravo da prizna ili potpiše kapitulaciju, niti da prihvati ili prizna okupaciju Republike Bosne i Hercegovine ili pojedinog njenog dijela. Niko nema pravo da spriječi građane Republike Bosne i Hercegovine da se bore protiv neprijatelja koji je napao Republiku. Takvi akti su protuustavni i kažnjavaju se kao izdaja Republike. Izdaja Republike je najteži zločin prema narodu i kažnjava se kao teško krivično djelo.
Legitimni predstavnik hrvatskog naroda u BiH Krešimir Zubak nije pristao da potpise ni preliminarni mirovni sporazum u Daytonu, pa su u ime Hrvata iz BiH taj sporazum potpisali funkcioneri susjedne države Hrvatske, sto je nečuveno i po internacionalnom pravu.
Aneks 4 finalne verzije mirovnog sporazuma, Pariški sporazum, koji se danas koristi kao Ustav Bosne i Hercegovine nikada nije ratifikovala Skupština Republike Bosne i Hercegovine, cime je dokazana nelegitimna volja bosanskohercegovačkih pregovarača i potpisnika Pariškog sporazuma. To znači da Aneks 4 nikada nije prošao kroz legalnu proceduru promjene Ustava propisanu prethodnim, a tada važećim, Ustavom Republike BiH.
6. Sa aspekta konvencija o međudržavnim ugovorima, Bečka konvencija iz 1969. godine, pridružena Povelji UN, smatra ništavnim ugovore suprotne međunarodnom pravu, dakle suprotne Povelji UN. Za BiH je bitno da član 53. spomenute konvencije smatra ništavnim čak i ugovore koji su dobrovoljno doneseni, ako su suprotni međunarodnom pravu. Osim toga, kao ugovor, "Dejtonski Ustav" je suprotan referentnoj konvenciji za međudržavne ugovore, po kojoj se ugovorom smatraju sporazumi između država, isključujući mogućnost da ti ugovori sadrže i ustav neke zemlje.
Prema tome Dejtonski ustav je akt ilegalne "ustavne kapitulacije" koji su potpisale i garantirale dvije susjedne zemlje, a koje su kao jedan od osnovnih ratnih ciljeva imali upravo izmjenu Ustava RBiH. Ovim je RBiH uspješno odvedena od primjene Povelje UN, i međunarodnog prava protiv država krivaca za rat i genocid.
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
koje bih
Kada je živ onda je visok, a kada je mrtav onda je dugačak
- Konsultant
- Legenda foruma
- Posts: 11187
- Joined: 22 May 2011, 10:40
- Been thanked: 1 time
- Status: Offline
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
Ujedinjene nacije nisu smjele dozvoliti da počnu pregovori o ustavnom preuređenju države članice, žrtve agresije, bez obzira na pristanak Predsjednika predsjedništva Republike BiH da se upusti u te pregovore. Rezultat takvih pregovora je nasilna promjena Ustava države žrtve agresije.
Pregovori o ustavnom uredjenu su poceli jos '92 i to samo u cilju podjela cije je sta, a ne kako ce se organizovati BiH u neke funkcionalne regionalne jedinice. Cuj UN nije smio dozvoliti? Ja nebulozne recenice. UN je citavo vrijeme samo plivao izmedju strana i sve varijante bi prihvatio, da je BiH ponovo republika ili da je cak 100% etnicki cista od strane 1 od 3 naroda. Uvo ih zaboli ko ce vladati, bitno je bilo skinuti BiH sa dnevnog reda.
Bivsi predsjednik je rekao "bilo je bitno zaustaviti rad" a pravednost i posljedice su bile manje bitne.
Istorijat podjela:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peace_plan ... osnian_War
Enivej, FB je obicna lakrdija koja ima nekakvu incijativu bez jasno razrazdjene strategije i clanova na pravnom i politickom nivou.
Ako misle ovako nesto veliko mjenjati u BiH onda moraju dooooobro iscitati Dayton, poznavati medjunarodno pravo, rjesiti se korupcije i poraditi na strategiji organizacije drzave kako bi ekonomski ozivila.
To sto ce neko piskarati po FB nekakve proteste i okaciti papire po SA nema efekta. BiH je od Sava do Neuma, od Une do Drine, a ne samo ono gdje vozi tramvaj trica.
Pregovori o ustavnom uredjenu su poceli jos '92 i to samo u cilju podjela cije je sta, a ne kako ce se organizovati BiH u neke funkcionalne regionalne jedinice. Cuj UN nije smio dozvoliti? Ja nebulozne recenice. UN je citavo vrijeme samo plivao izmedju strana i sve varijante bi prihvatio, da je BiH ponovo republika ili da je cak 100% etnicki cista od strane 1 od 3 naroda. Uvo ih zaboli ko ce vladati, bitno je bilo skinuti BiH sa dnevnog reda.
Bivsi predsjednik je rekao "bilo je bitno zaustaviti rad" a pravednost i posljedice su bile manje bitne.
Istorijat podjela:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peace_plan ... osnian_War
Enivej, FB je obicna lakrdija koja ima nekakvu incijativu bez jasno razrazdjene strategije i clanova na pravnom i politickom nivou.
Ako misle ovako nesto veliko mjenjati u BiH onda moraju dooooobro iscitati Dayton, poznavati medjunarodno pravo, rjesiti se korupcije i poraditi na strategiji organizacije drzave kako bi ekonomski ozivila.
To sto ce neko piskarati po FB nekakve proteste i okaciti papire po SA nema efekta. BiH je od Sava do Neuma, od Une do Drine, a ne samo ono gdje vozi tramvaj trica.
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
ne znam u cemu je problem. navedeno je bas razradjeno sa pravnog aspekta i tu nikakve veze nema ono sto stoji u dejtonu.
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
paparaci wrote:SA ASPEKTA UNUTARNJEG I MEĐUNARODNOG PRAVA DEJTONSKI USTAV JE NEZAKONIT
Autor: Bnet Press
Objavljeno: 19. January 2009. 17:01:18
1. Član II Konvencije o Genocidu definira internacionalni zločin "genocid" na slijedeći način: U trenutnoj Konvenciji, genocid znaci akt počinjen sa namjerom da uništi, u cijelosti ili djelomično, određenu nacionalnu, etničku, rasnu ili vjersku grupu, na način:
(a) Ubijanjem članova te grupe;
(b) Prouzrokovanjem ozbiljnih tjelesnih ili mentalnih povreda članovima te grupe;
(c) Namjernim prouzrokovanjem uslova života za neku grupu, sračunatim sa ciljem da se dovede do fizičkog uništenja cijele grupe ili jednog njenog dijela;
(d) Nametanjem mjera sa namjerom da se spriječi rađanje djece u okviru te grupe;
(e) Prevođenjem djece silom iz jedne grupe u drugu grupu.
Tokom 1993. godine, Republika Bosna i Hercegovina je pokrenula sudski postupak na Internacionalnom Sudu Pravde u Hagu optužujući bivšu Jugoslaviju (Srbiju i Crnu Goru) da je počinila akt genocida, definiranim pod (a), (b), (c) i (d) spomenutog Člana II konvencije o genocidu. Do danas, Bosna i Hercegovina je dobila svaku fazu ovog, još uvijek otvorenog sudskog proces, sa još samo nedovršenim usmenim dijelom i konačnom presudom.
Građani Bosne i Hercegovine zahtijevaju da se Republika Srpska, kreirana genocidom, proglasi ilegalnom i da se Ustav Republike Bosne i Hercegovine ponovo stavi u funkciju.
2. Republika BiH bila je međunarodno priznata država i 177. po redu članica UN. Po Povelji UN, Ustav i institucije države članice UN ne mogu se mijenjati agresijom neke druge države, pa cak ni Ujedinjene nacije nemaju pravo miješanja u unutrašnje stvari svojih članica.
Član 2, paragraf 7 Povelje UN se kaže:
Ništa sadržano u ovoj Povelji ne može dati za pravo Ujedinjenim nacijama da se miješaju u pitanja koja su stvar unutarnjeg pravnog poretka bilo koje zemlje.
Vijeće sigurnosti Ujedinjenih nacija u svojoj rezoluciji broj 752 iz 1992. godine je proglasio SR Jugoslaviju (Srbiju i Crnu Goru) agresorima na Republiku BiH, a u rezoluciji broj 757 iz 1992. počeo kažnjavati agresore uvodeći im ekonomske sankcije.
Ujedinjene nacije nisu smjele dozvoliti da počnu pregovori o ustavnom preuređenju države članice, žrtve agresije, bez obzira na pristanak Predsjednika predsjedništva Republike BiH da se upusti u te pregovore. Rezultat takvih pregovora je nasilna promjena Ustava države žrtve agresije.
3. U Dejtonskom ugovoru Bosna i Hercegovina se našla pod starateljstvom od strane SR Jugoslavije i Republike Hrvatske, što je zabranjeno članom 2. Povelje UN. Internacionalno pravo, zaštita zemalja članica i obaveza UN da osigura tu zaštitu, postoji osim, ako se zemlja članica UN, tog prava sama ne odrekne. Međutim to odricanje ne smije biti rezultat nelegitimnog predstavljanja, reinterpretacije predmeta pregovora, obmana državnika prema vlastitom narodu. Svoju zavjeru ( pregovore o Ustavu iza zatvorenih vrata i van institucija sistema ) bh. pregovarači krili su, a i danas kriju, obmanom da ne postoji Pravo, nego postoje zavjere.
U članu 2.1 Povelje UN se kaže:
Među članicama UN odnosi se moraju zasnivati na poštovanju načela suverene jednakosti.
4. Pošto je Ustav jedne zemlje izraz suverene jednakosti zemalja članica UN, jasno je da je pregovaranje o Ustavu od strane susjednih zemalja direktno kršenje člana 2. Povelje UN, kao imperativne norme međunarodnog prava. Činjenica da su SRJ i R Hrvatska postali sudionici pregovora o Ustavu Bosne i Hercegovine, pri čemu su izmjenu Ustava RBiH upravo pokušavale realizirati putem rata i agresije, je u suprotnosti sa članom 2. Povelje UN.
Ljudi, koji su još od Lisabona 92., preko Ženeve 93. do Dejtona 95. davali agresoru viziju uspjeha, tako što su pristajali da diskutuju vlastiti Ustav, danas to brane navodnim pritiskom svijeta, krijući navedene činjenice o neupitnosti, nedjeljivosti i neprenosivosti suvereniteta i ništavnosti ugovora pod pritiskom, obmanom ili nelegitimnom voljom.
5. Sa aspekta unutarnjeg prava, pregovaranjem Ustava Republike BiH i prihvaćanjem "Dejtonskog Ustava" činjena je izdaja Republike što se može ponajbolje vidjeti iz članova 154. i 155. Ustava R BiH koji glase:
(Sluzbeni list RbiH – 14. mart 1993. godine – Glava VI – Odbrana Republike)
Član 154.
Neprikosnoveno je i neotuđivo pravo i dužnost građana, naroda Bosne i Hercegovine i pripadnika drugih naroda koji u njoj žive da štite i brane slobodu, nezavisnost, suverenitet, teritorijalni integritet i cjelokupnost i Ustavom utvrđeno uređenje Republike.
Član 155.
Niko nema pravo da prizna ili potpiše kapitulaciju, niti da prihvati ili prizna okupaciju Republike Bosne i Hercegovine ili pojedinog njenog dijela. Niko nema pravo da spriječi građane Republike Bosne i Hercegovine da se bore protiv neprijatelja koji je napao Republiku. Takvi akti su protuustavni i kažnjavaju se kao izdaja Republike. Izdaja Republike je najteži zločin prema narodu i kažnjava se kao teško krivično djelo.
Legitimni predstavnik hrvatskog naroda u BiH Krešimir Zubak nije pristao da potpise ni preliminarni mirovni sporazum u Daytonu, pa su u ime Hrvata iz BiH taj sporazum potpisali funkcioneri susjedne države Hrvatske, sto je nečuveno i po internacionalnom pravu.
Aneks 4 finalne verzije mirovnog sporazuma, Pariški sporazum, koji se danas koristi kao Ustav Bosne i Hercegovine nikada nije ratifikovala Skupština Republike Bosne i Hercegovine, cime je dokazana nelegitimna volja bosanskohercegovačkih pregovarača i potpisnika Pariškog sporazuma. To znači da Aneks 4 nikada nije prošao kroz legalnu proceduru promjene Ustava propisanu prethodnim, a tada važećim, Ustavom Republike BiH.
6. Sa aspekta konvencija o međudržavnim ugovorima, Bečka konvencija iz 1969. godine, pridružena Povelji UN, smatra ništavnim ugovore suprotne međunarodnom pravu, dakle suprotne Povelji UN. Za BiH je bitno da član 53. spomenute konvencije smatra ništavnim čak i ugovore koji su dobrovoljno doneseni, ako su suprotni međunarodnom pravu. Osim toga, kao ugovor, "Dejtonski Ustav" je suprotan referentnoj konvenciji za međudržavne ugovore, po kojoj se ugovorom smatraju sporazumi između država, isključujući mogućnost da ti ugovori sadrže i ustav neke zemlje.
Prema tome Dejtonski ustav je akt ilegalne "ustavne kapitulacije" koji su potpisale i garantirale dvije susjedne zemlje, a koje su kao jedan od osnovnih ratnih ciljeva imali upravo izmjenu Ustava RBiH. Ovim je RBiH uspješno odvedena od primjene Povelje UN, i međunarodnog prava protiv država krivaca za rat i genocid.
@paparaci, jesil ovo ti
nekad sam nešto slično postavljao na jednom forumu i bio sam sve , samo čojk ne
Mene fasciniraju Hrvati iz Hrvatske , oni su u mnogo čemu zreliji od bilo koga u BiH .
Evo primjera : Hrvatsku državu nije stvorio nego upropastio Tuđman Franjo. Vjerojatno ti je nepoznat podatak kako je Hrvatska postojala i ranije, a Ustavom iz 1974. je sve bilo jasno.
Tuđman Franjo je stvorio famu o sebi. Deklarirao se kao povjesničar a nije imao pojma o ničem nakon 17 stoljeća. Cijela njegova vladavina i uvođenje feudalaca kao pastirima stoke sitnog zuba temelji se na pljačkaškim pohodima nizozemaca i španjolaca.
Koliko je šlampav Tuđman Franjo bio, vidi se da nije imao nikakvo znanje o BiH. To ne tvrdim samo ja , dobiti ćeš poveznice ako ne vjeruješ.
Inače se to i slični postovi nalaze na najvećem forumu Hrvatske .
PS. ja naučio od njih a pojedinim srce zatreperi kad kojim slučajem Aliju pomenem u takvom il sličnom kontekstu
Najzaslužniji za slobodu naše zemlje su danas bez posla, gladni i žedni!
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
ne kontam ti bas ovo javljanje, jer ja nigdje Hrvatsku spomenuo nisam. sto se tice mene, vazda sam isti bio i ostao. moje misljenje u vezi Alije ti je poznato. samo sto ja u njemu ne vidim opsteg krivca za sve, za razliku od tebe. niti ga pogrdno nazivam, kao ni ostale aktere pakla koji se desio.
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
cinjenica nije opsti krivac ali je veliki krivac
Kada je živ onda je visok, a kada je mrtav onda je dugačak
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
Mnoge stvari ti ne kontaš a ja sam ti Hrvatsku dao kao primjer, gdje je sasvim normalno pisati i pozitivno a i negativno o bilo kome.paparaci wrote:ne kontam ti bas ovo javljanje, jer ja nigdje Hrvatsku spomenuo nisam. sto se tice mene, vazda sam isti bio i ostao. moje misljenje u vezi Alije ti je poznato. samo sto ja u njemu ne vidim opsteg krivca za sve, za razliku od tebe. niti ga pogrdno nazivam, kao ni ostale aktere pakla koji se desio.
Nego da ja tebe pitam nešto u vezi teme ,....... postoji li još Republika BiH il je samo BiH - bez ono Republika
Najzaslužniji za slobodu naše zemlje su danas bez posla, gladni i žedni!
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
pravo pitanje je da li uopste postoji BiH
Kada je živ onda je visok, a kada je mrtav onda je dugačak
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
To ni OVA žena ne zna , jer kad bi znala, ona bi u BiH svratila al pošto nije znala, posljedično nije ni svratilablento59 wrote:pravo pitanje je da li uopste postoji BiH
Najzaslužniji za slobodu naše zemlje su danas bez posla, gladni i žedni!
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
e jesi naso zenu. vjerovatno zato sto je iz tvog orasja.
Kada je živ onda je visok, a kada je mrtav onda je dugačak
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
Ona je iz paparacijeve Njemačke ( Merkel )blento59 wrote:e jesi naso zenu. vjerovatno zato sto je iz tvog orasja.
Najzaslužniji za slobodu naše zemlje su danas bez posla, gladni i žedni!
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
Peticija za povratak ustava RBiH
Ne znam jel ko upoznat s tim , al hajd da vidimo reakciju , kliknite i potpišite http://www.republikabih.net/index.php?i=15
PS NA DNU peticije se nalaze prazna polja za ime, prezime i e-mail adresu! Unesite ispravne podatke, prije svega e-mail adresu na koju će vam doći mail sa sistema! Na kraju obavezno kliknite na POTPIŠI ! Kada vam dođe link u mailu za verifikaciju samo kliknite na njega i vi ste potvrdili, verifikovali vaš potpis!!
PS NA DNU peticije se nalaze prazna polja za ime, prezime i e-mail adresu! Unesite ispravne podatke, prije svega e-mail adresu na koju će vam doći mail sa sistema! Na kraju obavezno kliknite na POTPIŠI ! Kada vam dođe link u mailu za verifikaciju samo kliknite na njega i vi ste potvrdili, verifikovali vaš potpis!!
Najzaslužniji za slobodu naše zemlje su danas bez posla, gladni i žedni!
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
https://www.youtube.com/watch?v=vG8cSBpqHSM
- Krokodil Behko
- Globalni moderator
- Posts: 120145
- Joined: 21 Apr 2010, 22:40
- Location: nesto u čevljanovićima
- Has thanked: 6889 times
- Been thanked: 7763 times
- Status: Offline
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
Ko bi reko, da se čuda dese,
Da nova okolnost Dayton odnese.
Temu sam bukvalno jedva našao u arhivi. Niko se prije deset godina, nije nadao da će postati aktuelna, ali jeste, ipak jeste
Akademik Suad Kurtćehajić, osnivač Bosanske akademije nauka i umjetnosti Kulin ban govorio je o današnjoj neustavnoj sjednici NSRS.
Ocjenjujući današnja dešavanja iz Banje Luke, Kurtćehajić kaže da se radi o prvoklasnoj obmani, jer se jednom prenesene nadležnosti ne mogu vratiti.
"Dodik samouvjereno manipulira i laže. On je svjestan toga i opet nastavlja da nas obmanjuje. Njegova izjava da Republika BiH nije imala teritoriju je vrhunski oblik manipulacije, a da su paradržave RS i Herceg-Bosna pravno utemeljene. Član I/1. Ustava BiH govori o međunarodnopravnom kontinuitetu države BiH koja nastavlja svoje pravno postojanje po međunarodnom pravu sa unutrašnjom strukurom modificiranom ovim Ustavom. Entiteti RS i FBiH su time postali sastavni dio BiH kao ustavne kategorije. Pored toga, u članu III/5.a) Ustava BiH propisao je da država BiH može preuzeti dodatne nadležnosti, mimo isključivih iz člana III Ustava BiH, o kojima se postigne sporazum entiteta, koje se odnose na pitanja iz ankesa 5.-8. Dejtonskog mirovnog sporazuma i koje su joj potrebne za očuvanje suvereniteta, teritorijalnog integriteta, političke nezavisnosti i međunarodnopravnog subjektiviteta BiH. U tu svrhu se mogu uspostaviti dodatne institucije za vršnje prenesenih nadležnosti. Ne postoji mogućnost povrata nadležnosti mimo Parlamentarne skupštine BiH, iako čak ni o tome Ustav BiH ne sadrži regulisanu proceduru, što znači da se jednom prenesena nadležnost ne može povući", pojašnjava Kurtćehajić.
Dodaje da se radi o manipulativnom tumačenju prava u maniru nacističkih funkcionera.
"Ovo je Goebbelsovo tumačenje prava koje je stavljeno u funkciju politike. Radi se o tome da u entitetu RS imaju manipulativne političke ciljeve. Ako međunarodna zajednica Dodika ne isključi iz politike crvenim kartonom, imat ćemo scenarije iz perioda ’92.-’95. Krajnje je vrijeme za odlučnu reakciju međunarodne zajednice. Dodik ponižava sve, počev od međunarodne zajednice, preko drugih naroda, visokog predstavnika do međunarodne zajednice. Studentima prava u manjem bh. entitetu profesori predaju o tome da su entiteti unijeli državnost u BiH, što je apsolutno netačno", kazao je Kurtćehajić.
Smatra da opozicija u RS-u nije bitno drugačija u odnosu na Dodika, ali igra oprezno, jer njegovo djelovanje vodi ukidanju manjeg bh. entiteta.
"Problem je u tome što i predstavnici opozicije u RS-u priželjkuju povrat nadležnosti, ali su ocijenili da trenutno nemaju kapacitet za takvo nešto. RS je greška u unutrašnjoj strukturi BiH koju potvrđuju brojne presude Međunarodnog krivičnog tribunala za bivšu Jugoslaviju i Međunarodnog suda pravde. Šarović se pribojava nestanka manjeg bh. entiteta zbog Dodikovog antiustavnog djelovanja, ali dijeli identično mišljenje o opstanku tog entiteta. Moramo pokazati Zapadu da nam je stalo do BiH, jer nam u protivnom niko neće pomoći. Naprosto nije vidljiva aktivnost probosanskih snaga kojima bi se pomoglo u očuvanju BiH", ističe Kurtćehajić, piše Hayat.
Naglašava da je presudama za genocid stvoren pravni osnov za ukidanje entiteta RS.
"Pravosnažno utvrđivanje genocida je dovoljan osnov za ukidanje entiteta RS kroz poništenje Dejtonskog mirovnog sporazuma kao međunarodnog mirovnog ugovora zbog povrede ius cogens pravne norme, a to je genocid. U tome se krije razlog zašto negiraju genocid. Prema Bečkoj konvenciji o međunarodnom pravu, poništenje međunarodnog sporazuma moguće je izvršiti bez sudskog postupka samom povredom ius cogens norme. Mislim da će se upravo to i desiti. Zbog toga čine sve da sačuvaju entitet RS po svaku cijenu", pojasnio je Kurtćehajić.
U slučaju da danas usvojene informacije NSRS budu provedene u djelo, Kurtćehajić najavljuje iniciranje vraćanja ustavnog uređenja Republike BiH.
"Ja predovodim inicijativu za povratak na pravnu snagu Republike BiH kao odgovor na Dodikovo djelovanje. Ukoliko ovo sa povratom nadležnosti prođe, tada bi se sazvao Predstavnički dom Parlamentarne skupštine BiH koji bi prostom većinom glasova usvojio deklaraciju o proglašenju Republike BiH", zaključio je Kurtćehajić.
Da nova okolnost Dayton odnese.
Temu sam bukvalno jedva našao u arhivi. Niko se prije deset godina, nije nadao da će postati aktuelna, ali jeste, ipak jeste
KURTĆEHAJIĆ OBJAŠNJAVA: "Ako ovo prođe Dodiku, inicirat ćemo vraćanje Republike BiH"
Akademik Suad Kurtćehajić, osnivač Bosanske akademije nauka i umjetnosti Kulin ban govorio je o današnjoj neustavnoj sjednici NSRS.
Ocjenjujući današnja dešavanja iz Banje Luke, Kurtćehajić kaže da se radi o prvoklasnoj obmani, jer se jednom prenesene nadležnosti ne mogu vratiti.
"Dodik samouvjereno manipulira i laže. On je svjestan toga i opet nastavlja da nas obmanjuje. Njegova izjava da Republika BiH nije imala teritoriju je vrhunski oblik manipulacije, a da su paradržave RS i Herceg-Bosna pravno utemeljene. Član I/1. Ustava BiH govori o međunarodnopravnom kontinuitetu države BiH koja nastavlja svoje pravno postojanje po međunarodnom pravu sa unutrašnjom strukurom modificiranom ovim Ustavom. Entiteti RS i FBiH su time postali sastavni dio BiH kao ustavne kategorije. Pored toga, u članu III/5.a) Ustava BiH propisao je da država BiH može preuzeti dodatne nadležnosti, mimo isključivih iz člana III Ustava BiH, o kojima se postigne sporazum entiteta, koje se odnose na pitanja iz ankesa 5.-8. Dejtonskog mirovnog sporazuma i koje su joj potrebne za očuvanje suvereniteta, teritorijalnog integriteta, političke nezavisnosti i međunarodnopravnog subjektiviteta BiH. U tu svrhu se mogu uspostaviti dodatne institucije za vršnje prenesenih nadležnosti. Ne postoji mogućnost povrata nadležnosti mimo Parlamentarne skupštine BiH, iako čak ni o tome Ustav BiH ne sadrži regulisanu proceduru, što znači da se jednom prenesena nadležnost ne može povući", pojašnjava Kurtćehajić.
Dodaje da se radi o manipulativnom tumačenju prava u maniru nacističkih funkcionera.
"Ovo je Goebbelsovo tumačenje prava koje je stavljeno u funkciju politike. Radi se o tome da u entitetu RS imaju manipulativne političke ciljeve. Ako međunarodna zajednica Dodika ne isključi iz politike crvenim kartonom, imat ćemo scenarije iz perioda ’92.-’95. Krajnje je vrijeme za odlučnu reakciju međunarodne zajednice. Dodik ponižava sve, počev od međunarodne zajednice, preko drugih naroda, visokog predstavnika do međunarodne zajednice. Studentima prava u manjem bh. entitetu profesori predaju o tome da su entiteti unijeli državnost u BiH, što je apsolutno netačno", kazao je Kurtćehajić.
Smatra da opozicija u RS-u nije bitno drugačija u odnosu na Dodika, ali igra oprezno, jer njegovo djelovanje vodi ukidanju manjeg bh. entiteta.
"Problem je u tome što i predstavnici opozicije u RS-u priželjkuju povrat nadležnosti, ali su ocijenili da trenutno nemaju kapacitet za takvo nešto. RS je greška u unutrašnjoj strukturi BiH koju potvrđuju brojne presude Međunarodnog krivičnog tribunala za bivšu Jugoslaviju i Međunarodnog suda pravde. Šarović se pribojava nestanka manjeg bh. entiteta zbog Dodikovog antiustavnog djelovanja, ali dijeli identično mišljenje o opstanku tog entiteta. Moramo pokazati Zapadu da nam je stalo do BiH, jer nam u protivnom niko neće pomoći. Naprosto nije vidljiva aktivnost probosanskih snaga kojima bi se pomoglo u očuvanju BiH", ističe Kurtćehajić, piše Hayat.
Naglašava da je presudama za genocid stvoren pravni osnov za ukidanje entiteta RS.
"Pravosnažno utvrđivanje genocida je dovoljan osnov za ukidanje entiteta RS kroz poništenje Dejtonskog mirovnog sporazuma kao međunarodnog mirovnog ugovora zbog povrede ius cogens pravne norme, a to je genocid. U tome se krije razlog zašto negiraju genocid. Prema Bečkoj konvenciji o međunarodnom pravu, poništenje međunarodnog sporazuma moguće je izvršiti bez sudskog postupka samom povredom ius cogens norme. Mislim da će se upravo to i desiti. Zbog toga čine sve da sačuvaju entitet RS po svaku cijenu", pojasnio je Kurtćehajić.
U slučaju da danas usvojene informacije NSRS budu provedene u djelo, Kurtćehajić najavljuje iniciranje vraćanja ustavnog uređenja Republike BiH.
"Ja predovodim inicijativu za povratak na pravnu snagu Republike BiH kao odgovor na Dodikovo djelovanje. Ukoliko ovo sa povratom nadležnosti prođe, tada bi se sazvao Predstavnički dom Parlamentarne skupštine BiH koji bi prostom većinom glasova usvojio deklaraciju o proglašenju Republike BiH", zaključio je Kurtćehajić.
online
- Julia-Klara
- Forum [Bot]
- Posts: 80782
- Joined: 02 Dec 2011, 23:48
- Location: u gajevima
- Has thanked: 9955 times
- Been thanked: 6802 times
- Status: Offline
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
ju mast lov jor femili end bi najs tu komsija
- Pasaga
- Hadžija
- Posts: 37666
- Joined: 09 Dec 2012, 16:58
- Location: NORDPOL
- Has thanked: 2865 times
- Been thanked: 2204 times
- Status: Offline
Re: Zahtjev za povratak USTAVA REPUBLIKE BOSNE I HERCEGOVINE
kako je taj mirovni sporazum skrojen...ko nogom
svakom imalo upucenom ovo je bilo jasno,cim se potpisalo
veliko je umjece diplomatije da se razvuklo toliko ,ovo smaranje,glumatanje
svakom imalo upucenom ovo je bilo jasno,cim se potpisalo
veliko je umjece diplomatije da se razvuklo toliko ,ovo smaranje,glumatanje
Ne obracaj mi se:
Lavlje_srce
"Ne uzimaj hranu iz tanjira brata svojeg, jer će oslabiti, i ma koliko te volio, tako slab ti neće biti od pomoći, i ostaćeš sam".
Lavlje_srce
"Ne uzimaj hranu iz tanjira brata svojeg, jer će oslabiti, i ma koliko te volio, tako slab ti neće biti od pomoći, i ostaćeš sam".
Who is online
Users browsing this forum: Naseef Mushroom and 16 guests