Dešavanja u školama BiH

Pozorište, slikarstvo, škola, fakultet, istraživanja, izumi.

Moderator: Krokodil Behko

User avatar
ina
Mjesečarka
Mjesečarka
Posts: 25673
Joined: 20 Feb 2015, 22:36
Location: izmedju neba i mora
Has thanked: 3122 times
Been thanked: 4120 times
Contact:
Status: Offline

Re: Maturantica iz Banovića nije mogla na školski pano jer joj je rečeno da je previše našminkana

Post by ina » 13 May 2019, 15:54

:ovaj


Ne mogu se (ili ne bi trebale) zabrane tek tako redati...
Fali tu i neki drugi kraj price, vjerovatno.
Svijest ima sidrište.

User avatar
Zagorka
Žena, majka, forumašica
Žena, majka, forumašica
Posts: 34535
Joined: 05 Oct 2011, 11:33
Location: Pije kahvu s podzidom.
Has thanked: 424 times
Been thanked: 623 times
Status: Offline

Re: Maturantica iz Banovića nije mogla na školski pano jer joj je rečeno da je previše našminkana

Post by Zagorka » 13 May 2019, 16:51

Femea wrote: 13 May 2019, 09:14
Zagorka wrote: 13 May 2019, 09:10 Košulju nije dobila istu. Nisu joj dali. Nisu joj se dali slikati.
To za šminku mi je jasno, nego sam pomislila da još negdje ima tekst vezano za košulju :lupa
Samo zato što se piše o odjeći ne znači da je igdje spomenuta.

Dva od dva Femka danas, ko da si od juče na forumu :ccc

Ko je vidio držat se teme. Sa'š ti čut čija mati crnu vunu prede i čiji dedo nije plaćo porez :ćitire
Gospode, gdje li pronalaze, ovoliku đubrad i mamlaze.

User avatar
Vanilla
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 18024
Joined: 26 Dec 2018, 09:12
Location: Home Sweet Home
Mood:
Has thanked: 4103 times
Been thanked: 5653 times
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by Vanilla » 24 May 2019, 14:45

APOSO BiH i Školegijum uoči testiranja

TIMSS 2019 počinje u maju u Bosni i Hercegovini

Školegijum redakcija

20.02.2019

Testiranjem će biti obuhvaćeno 6.000 učenika i učenica četvrtog razreda

Oko 6.000 učenica i učenika četvrtog razreda iz Bosne i Hercegovine će učestvovati u međunarodnom TIMSS istraživanju (Trends in International Mathematics and Science Study), odnosno Istraživanju trendova u znanju matematike i prirodnih nauka, koje počinje u maju 2019. godine. TIMSS se provodi u sklopu organizacije IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement ili Međunarodno udruženje za vrednovanje obrazovnih postignuća). OECD i IEA kreiraju istraživanja, provode ih u zemljama koje učestvuju i u njihovim testovima, ako se kontinuirano učestvuje. Inače su zastupljena sva područja obrazovanja, a ovaj put su to matematika i prirodne nauke. Inače ovo je drugi put da BiH učestvuje u ovom istraživanju, a ono bi trebalo služiti da odgovorne u obrazovanju upozna s rezultatima učenja matematike i prirodnih nauka.



https://www.skolegijum.ba/tekst/index/1 ... ercegovini



Slučajnim izborom je i O.Š. Aleksa Šantić Sarajevo :)

Testiranje je u srijedu, 29.05.2019. :biba a rezultati će biti u decembru 2020.g. :rol
U turskom jeziku postoji jedna predivna riječ, sensizlik, koje nema ni u jednom drugom jeziku. Označava nedostajanje jedne konkretne osobe, odsutnost jednog čovjeka ili jedne žene. Stanje bez tebe. Ne samoća. Ne usamljenost. Nego jednostavno beztobost...

User avatar
Konsultant
Legenda foruma
Legenda foruma
Posts: 11187
Joined: 22 May 2011, 10:40
Been thanked: 1 time
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by Konsultant » 24 May 2019, 16:42

Nisi pametan ako ne umijes matematiku ili sah. Bas bezze. Jeste da je matematika osnova za naucne discipline, ali sta je s umjetnosti. Znam da je pravo sastavni dio naseg zivota, a nikako se ne dotice tokom skole. Onda psihologija radne sredine, itd.

User avatar
Tokmak
Vucin apostol
Vucin apostol
Posts: 15190
Joined: 08 Jul 2015, 17:31
Location: Ulica Rajkovačića i Čalušića bb
Has thanked: 976 times
Been thanked: 962 times
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by Tokmak » 24 May 2019, 17:46

Krokodil Behko wrote: 07 May 2019, 10:41
zloćko tokmak wrote: 07 May 2019, 08:35 objavila Berinica novu fotku na facebooku...
a što se tiče morala,morala je... :inasab


p.s.


(Insta profil još uvijek nije reaktivirala :123)

Kako se ono preziva, ja zaboravio :hm
Fatic.
Vuk dlaku mijenja, ćud nikada.

User avatar
Nice try
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 29635
Joined: 09 Dec 2016, 08:03
Been thanked: 16 times
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by Nice try » 24 May 2019, 17:50

Bila su i kod nas ta ili slična testiranja prije nekoliko godina i to nekako skoro svake školske godine.A na testiranje i zaboraviš dok stignu rezultati.
"Nećemo ništa razumeti od hoda sveta ako budemo zamišljali da ljudi uvek postupaju pravedno..."

Balada o Bohoreti

User avatar
Konsultant
Legenda foruma
Legenda foruma
Posts: 11187
Joined: 22 May 2011, 10:40
Been thanked: 1 time
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by Konsultant » 26 May 2019, 10:38

Dobro objasnjenje primjene matematike.

Sorry ako je vec bilo.

User avatar
Vanilla
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 18024
Joined: 26 Dec 2018, 09:12
Location: Home Sweet Home
Mood:
Has thanked: 4103 times
Been thanked: 5653 times
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by Vanilla » 27 May 2019, 00:56

Nice try wrote: 24 May 2019, 17:50 Bila su i kod nas ta ili slična testiranja prije nekoliko godina i to nekako skoro svake školske godine.A na testiranje i zaboraviš dok stignu rezultati.
E bas. I zaboravit' ce se dok izadju rezultati :roll
U turskom jeziku postoji jedna predivna riječ, sensizlik, koje nema ni u jednom drugom jeziku. Označava nedostajanje jedne konkretne osobe, odsutnost jednog čovjeka ili jedne žene. Stanje bez tebe. Ne samoća. Ne usamljenost. Nego jednostavno beztobost...

User avatar
shark-attack
Inventar foruma
Inventar foruma
Posts: 6164
Joined: 25 Mar 2019, 09:04
Has thanked: 17 times
Been thanked: 402 times
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by shark-attack » 27 May 2019, 02:32

Geoff Masters

CEO, Australian Council for Educational Research

The Conversation

The National Assessment Program – Literacy and Numeracy (NAPLAN) has now been in place for a decade. Some 4.5 million young Australians between the ages of nine and 24 have taken NAPLAN tests at some point during their schooling.

But NAPLAN has its critics and, as with all testing programs, would benefit from ongoing review and refinement.

Here are two suggestions that might make these tests more useful to classroom teaching and learning.

Abandon public comparisons of school results

In common with the state-based tests (for example, the NSW Basic Skills Test) it replaced, NAPLAN was introduced to provide parents, teachers and schools with objective information about students’ foundational literacy and numeracy skills.

This was after unacceptably low levels of reading and numeracy were going undetected and unaddressed in Australian schools.

Since the introduction of NAPLAN, there has been a marked increase in the stakes attached to these tests. School results have been made available for public comparison on the My School website. Some schools even use NAPLAN in their marketing and student selection processes.

Other schools and school systems use NAPLAN to hold teachers and school leaders accountable for improvement, including making test results part of performance reviews. And there have been proposals to make NAPLAN results the basis of teacher performance pay and financial rewards for school improvement.

As a result, parents, teachers and schools now place greater importance on NAPLAN results in comparison to the earlier state-based tests. This has led to reports of inappropriate levels of practice testing and increased student test anxiety.
The delivery of NAPLAN online, being gradually implemented from this year, offers an opportunity to address these limitations.

The first step is to continue to get rid of fixed, year-level tests and fully replace them with online “adaptive” tests. In adaptive testing, students are given test questions that are directly targeted to individual students’ skill levels. Adaptive testing provides more precise information about the points individuals have reached in their learning, regardless of their year level.

The benefits of adaptive testing are best realised when the purpose of testing is to establish and understand where individuals are in their skill development. This requires the substantive interpretation of test results by reference to a well-constructed map of long-term skill development.

NAPLAN scores are expressed on a numerical scale that extends across years three, five, seven and nine. These scores are interpreted with reference to a hierarchy of skill “bands” (or proficiency levels).

The instructional usefulness of NAPLAN will be enhanced by working to describe and illustrate these skill levels in ways that maximise guidance to teaching and learning and by making them the direct reference for understanding students’ NAPLAN performances.

Online delivery and scoring will provide more immediate feedback to teachers and students thus improving NAPLAN’s instructional value.

Delivery in an online environment also introduces the possibility of changing NAPLAN itself. For example, the wrong answers a student gives in numeracy could be used to draw automatic conclusions about the mistakes they are making. This could be checked by giving more questions of the same type and feeding the results back to the teacher.
Two West Australian teachers were referred for formal disciplinary action after they cheated by allowing students to change their answers or re-sit the test the following day.

Save Our Schools national convener Trevor Cobbold, a former Productivity Commission economist, said cheating had not occurred before NAPLAN results began to be published on the My School website and this material was used to create league tables.

''There was no cheating by teachers, no pressuring of parents to withdraw children from tests because they might reduce a school's results, no children being kept home because they are too stressed out by NAPLAN, no teaching to the test and no narrowing of the curriculum,'' he said.

Mr Cobbold said cheating continued to flourish in the US and England after 20 or more years of the publication of school results.

Last year state investigators implicated 180 educators in cheating on standardised tests in the American state of Georgia, in the largest cheating scandal in the country's history.

Victorian Education Minister Martin Dixon last year vowed to crack down on schools that discouraged struggling students from sitting NAPLAN tests to improve their results on the My School website.At the time, Mr Dixon said he did not believe the department had been thorough enough in investigating schools that had registered low participation rates.

Yesterday a spokesman for Mr Dixon said the minister would once again be asking the department to ensure schools encouraged students to take part in the NAPLAN tests.
KIAORA

User avatar
Nice try
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 29635
Joined: 09 Dec 2016, 08:03
Been thanked: 16 times
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by Nice try » 27 May 2019, 08:09

Vanilla wrote: 27 May 2019, 00:56
Nice try wrote: 24 May 2019, 17:50 Bila su i kod nas ta ili slična testiranja prije nekoliko godina i to nekako skoro svake školske godine.A na testiranje i zaboraviš dok stignu rezultati.
E bas. I zaboravit' ce se dok izadju rezultati :roll
A i kad stignu,gotovo nevažno.Niko se ni ne počeše po glavi zbog dobrih ili loših rezultata.Sve ostaje isto.
"Nećemo ništa razumeti od hoda sveta ako budemo zamišljali da ljudi uvek postupaju pravedno..."

Balada o Bohoreti

User avatar
storm
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 74128
Joined: 16 Oct 2013, 12:19
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by storm » 27 May 2019, 08:16

Meni se čini, da sam već pisao... Tu ima taj Nacionalni test znanja... Matematika, slovenski, engleski.. Oko marta pišu svake godine u 7,8 i 9. Razredu... I cijela država u isto vrijeme, iste testove radi, poput mature.
A koriste navodno za modifikaciju programa, korekcije neke... Te gdje je ograničen upis u neku srednju školu, taj ti rezultat (zbir 7,8,9) može pomoći kod upisa.
Meni ima smisla...
Habibti, ya nour el - ain... :srce

User avatar
shark-attack
Inventar foruma
Inventar foruma
Posts: 6164
Joined: 25 Mar 2019, 09:04
Has thanked: 17 times
Been thanked: 402 times
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by shark-attack » 27 May 2019, 08:54

storm wrote: 27 May 2019, 08:16 Meni se čini, da sam već pisao... Tu ima taj Nacionalni test znanja... Matematika, slovenski, engleski.. Oko marta pišu svake godine u 7,8 i 9. Razredu... I cijela država u isto vrijeme, iste testove radi, poput mature.
A koriste navodno za modifikaciju programa, korekcije neke... Te gdje je ograničen upis u neku srednju školu, taj ti rezultat (zbir 7,8,9) može pomoći kod upisa.
Meni ima smisla...
U redu je testiranje (posebno za nastavni kadar da vide gdje su u odnosu na druge,shta se moze promijeniti/poboljshati)..nije u redu manipulacija rezultatima..
KIAORA

User avatar
storm
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 74128
Joined: 16 Oct 2013, 12:19
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by storm » 27 May 2019, 09:42

shark-attack wrote: 27 May 2019, 08:54
storm wrote: 27 May 2019, 08:16 Meni se čini, da sam već pisao... Tu ima taj Nacionalni test znanja... Matematika, slovenski, engleski.. Oko marta pišu svake godine u 7,8 i 9. Razredu... I cijela država u isto vrijeme, iste testove radi, poput mature.
A koriste navodno za modifikaciju programa, korekcije neke... Te gdje je ograničen upis u neku srednju školu, taj ti rezultat (zbir 7,8,9) može pomoći kod upisa.
Meni ima smisla...
U redu je testiranje (posebno za nastavni kadar da vide gdje su u odnosu na druge,shta se moze promijeniti/poboljshati)..nije u redu manipulacija rezultatima..
hmda, čitao sam onaj tvoj prilog...
Nisam još tu čuo za neke manipulacije, vjerojatno jer nemaju rezultati nikakvog utjecaja na financiranje škola...
A vjerujem da bi u tom slučaju svašta bilo...
Habibti, ya nour el - ain... :srce

User avatar
lejlamo
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 12993
Joined: 23 Feb 2018, 18:17
Location: kamen i drača
Mood:
Been thanked: 1 time
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by lejlamo » 27 May 2019, 11:51

storm wrote: 27 May 2019, 09:42
shark-attack wrote: 27 May 2019, 08:54

U redu je testiranje (posebno za nastavni kadar da vide gdje su u odnosu na druge,shta se moze promijeniti/poboljshati)..nije u redu manipulacija rezultatima..
hmda, čitao sam onaj tvoj prilog...
Nisam još tu čuo za neke manipulacije, vjerojatno jer nemaju rezultati nikakvog utjecaja na financiranje škola...
A vjerujem da bi u tom slučaju svašta bilo...
ne dao bog da se na osnovu rezultata nekih testiranja daju novčane nagrade, finansiraju projekti i sl.
imam priliku vidjeti uobičajena školska testiranja ili takmičenja. to su cirkusi, gdje na kraju nema poente jer se preokrene na takmičenje između nastavnika, dolazi se do zadataka prije testiranja, pomaže učenicima u toku i sl.
na većem nivou su i veće manipulacije.

User avatar
shark-attack
Inventar foruma
Inventar foruma
Posts: 6164
Joined: 25 Mar 2019, 09:04
Has thanked: 17 times
Been thanked: 402 times
Status: Offline

Re: Dešavanja u školama BiH

Post by shark-attack » 27 May 2019, 12:02

lejlamo wrote: 27 May 2019, 11:51
storm wrote: 27 May 2019, 09:42
hmda, čitao sam onaj tvoj prilog...
Nisam još tu čuo za neke manipulacije, vjerojatno jer nemaju rezultati nikakvog utjecaja na financiranje škola...
A vjerujem da bi u tom slučaju svašta bilo...
ne dao bog da se na osnovu rezultata nekih testiranja daju novčane nagrade, finansiraju projekti i sl.
imam priliku vidjeti uobičajena školska testiranja ili takmičenja. to su cirkusi, gdje na kraju nema poente jer se preokrene na takmičenje između nastavnika, dolazi se do zadataka prije testiranja, pomaže učenicima u toku i sl.
na većem nivou su i veće manipulacije.
Upravo to pokushavam da napishem, jer nashi su "dobri" u prepisivanju (najceshce loshih stvari sa zapada).

Apsurd u svemu je da zbog' rezultata" privatne shkole dobiju vecu fondaciju (na drzavnom nivou) nego drzavne shkole.

Apsurd da vecina drzavnih shkola nema" AIR CON' u ucionicama, dok sve i jedna privatna ima. Djeca u tim drzavnim shkolama, ne mogu pratiti nastavu normalno, jer je prevruce (isto kao kod da djeca nemaju grijanje),nastavni kadar ne moze normalno odrzavati nastavu.Da ne nabrajam dalje...

Glavni uzrok su ti "rezultati" testiranja,gdje na osnovu rezultata privatne dobiju mnogu vecu fondaciju.
KIAORA

User avatar
Maja
Administrator
Administrator
Posts: 119700
Joined: 23 Mar 2010, 23:31
Location: Mrduša Donja
Has thanked: 5656 times
Been thanked: 12186 times
Contact:
Status: Online

Selma Mešić -Hasanović, učiteljica koja je domaćom zadaćom oduševila sve roditelje

Post by Maja » 30 Jun 2019, 14:58

Image

Već nekoliko dana društvenim mrežama, kruži domaća zadaća koju je svojim učencima zadala učiteljica Selma Mešić-Hasanović iz Kalesije.

Učiteljica iz Kalesije, između ostalog, postavila i sljedeće zadatke: "Vidi bar jedan izlazak Sunca", "Nauči igrati neku novu društvenu igru", "Ostani u kontaktu s nekim od svojih prijatelja iz razreda", "Napraviti sebi jednu ogrlicu ili narukvicu", "Kupaj se u bazenu", "Posjeti neki grad ili selo koje ne poznaješ", "Gledaj oblake", "Stekni bar jednog novog prijatelja". "Vozi bicikl", "Hodaj neko vrijeme bos/a po travi", "Pročitaj barem dvije knjige i poneki strip", "Oboji i ukrašavaj kamenje", "Kad god ti je dosadno – čitaj", "Posjetiti neku biblioteku", "Reci nekome da ti je drag/a", "Smij se dok te stomak i obrazi ne zabole"...

Na kraju domaće zadaće, učiteljica je napisala:

"I zapamtite: ne učimo za ocjene, već za život".

Kako je sama kazala nije imala pojma da će ova zadaća izazvati ovoliku pažnju.

- Zadala sam je svojim učenicima jer sam smatrala, znajući ih, da im takva zadaća treba. Zadatke za domaću zadaću sam našla na internetu i malo prilagodila uzrastu svojih učenika - kazala nam je Selma Mešić – Hasanović.

Image

User avatar
Julia-Klara
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 81304
Joined: 02 Dec 2011, 23:48
Location: u gajevima
Has thanked: 10234 times
Been thanked: 7107 times
Status: Offline

Re: Selma Mešić -Hasanović, učiteljica koja je domaćom zadaćom oduševila sve roditelje

Post by Julia-Klara » 30 Jun 2019, 15:01

Vidjela sam ovo neki dan - sjajno!
ju mast lov jor femili end bi najs tu komsija :djed

User avatar
Mutevelija
Selonačelnik
Selonačelnik
Posts: 86359
Joined: 28 Nov 2015, 20:04
Has thanked: 853 times
Been thanked: 1647 times
Status: Offline

Re: Selma Mešić -Hasanović, učiteljica koja je domaćom zadaćom oduševila sve roditelje

Post by Mutevelija » 30 Jun 2019, 15:01

Nije sve roditelje :kafa

Ima roditelja cija djeca ne idu u skolu
Jao ovi novinari
Pero la suerte se ensañó contigo
Y te dejó con el alma
Hecha pedazos
Tú corazón
Quedó herido y sin perdón
Ya no sabe como amar
Como piedra endureció

🍉🍉🍉🍉

User avatar
Duminjo
Urednik foruma
Urednik foruma
Posts: 55977
Joined: 17 Mar 2019, 21:52
Has thanked: 1957 times
Been thanked: 5774 times
Status: Offline

Re: Selma Mešić -Hasanović, učiteljica koja je domaćom zadaćom oduševila sve roditelje

Post by Duminjo » 30 Jun 2019, 15:01

Selma pet minus.. Minus za ovo citanje knjiga i posjetu biblioteci..

User avatar
Julia-Klara
Forum [Bot]
Forum [Bot]
Posts: 81304
Joined: 02 Dec 2011, 23:48
Location: u gajevima
Has thanked: 10234 times
Been thanked: 7107 times
Status: Offline

Re: Selma Mešić -Hasanović, učiteljica koja je domaćom zadaćom oduševila sve roditelje

Post by Julia-Klara » 30 Jun 2019, 15:02

Duminjo, i ti citas :valja Vidjeli smo, crno na beeeeeeelo
ju mast lov jor femili end bi najs tu komsija :djed

Post Reply

Return to “Kultura, umjetnost, edukacija, nauka”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests