koristis veceras neka opojna sredstva
Oci moje lijepe :)
Moderator: Krokodil Behko
- carobnjak N
- Forum [Bot]
![Forum [Bot] Forum [Bot]](./images/ranks/s.png)
- Posts: 12907
- Joined: 07 Oct 2010, 22:49
- Has thanked: 801 times
- Been thanked: 930 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
niko te ne može spasiti osim tebe (Bukovski)
- Rum
- Sebijin pulen

- Posts: 106753
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 41974 times
- Been thanked: 28826 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
Kilo belog
Jedna od najtežih kazni za čovjekovo srce jeste da ga Allah udalji od Kur'ana.
- Morgen
- Zvezda foruma

- Posts: 52309
- Joined: 05 Mar 2022, 08:50
- Location: Prva pratilja forumasa godine
- Has thanked: 34240 times
- Been thanked: 32307 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
Ja izgledam bolesno ako ne stavim bar ajlajner
Slikacu jednom kad se jace nasminkam pa skinem sminku
- Lavlje_srce
- Alienka

- Posts: 17539
- Joined: 04 May 2012, 11:30
- Has thanked: 4525 times
- Been thanked: 3320 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)

Memento Mori
You don’t have a soul. You are a Soul. You have a body. ~C.S.Lewis~
I don't need nobody
And I don't fear nobody
I don't call nobody but you
My One & Only.
You don’t have a soul. You are a Soul. You have a body. ~C.S.Lewis~
I don't need nobody
And I don't fear nobody
I don't call nobody but you
My One & Only.
- Rum
- Sebijin pulen

- Posts: 106753
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 41974 times
- Been thanked: 28826 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
Kaci sliku
Jedna od najtežih kazni za čovjekovo srce jeste da ga Allah udalji od Kur'ana.
-
Matan
- Sila nečista

- Posts: 39383
- Joined: 22 Mar 2020, 15:54
- Has thanked: 4028 times
- Been thanked: 7454 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
Ja kad sam bio mali, imao sam najljepse oci..
i dok sam mladji bio..
sad mi to vise niko ne govori..
vjerovatno je u onome ko gleda..
jedino jos zena mi to govori..
Zasto konja tuces sine, kad i drugi cura ima..
- Morgen
- Zvezda foruma

- Posts: 52309
- Joined: 05 Mar 2022, 08:50
- Location: Prva pratilja forumasa godine
- Has thanked: 34240 times
- Been thanked: 32307 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
Kao prvo, ne govori ti više niko zato što si oženjen. A drugo jedino je i bitno da ti žena govori. Kad ti ona ne bude više govorila….. Onda je tek problemMatan wrote: 26 Jul 2022, 23:31Ja kad sam bio mali, imao sam najljepse oci..Morgen wrote: 26 Jul 2022, 23:27
Ja izgledam bolesno ako ne stavim bar ajlajner
Slikacu jednom kad se jace nasminkam pa skinem sminku
i dok sam mladji bio..
sad mi to vise niko ne govori..
vjerovatno je u onome ko gleda..
jedino jos zena mi to govori..
- Lavlje_srce
- Alienka

- Posts: 17539
- Joined: 04 May 2012, 11:30
- Has thanked: 4525 times
- Been thanked: 3320 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
NIKAD.
Memento Mori
You don’t have a soul. You are a Soul. You have a body. ~C.S.Lewis~
I don't need nobody
And I don't fear nobody
I don't call nobody but you
My One & Only.
You don’t have a soul. You are a Soul. You have a body. ~C.S.Lewis~
I don't need nobody
And I don't fear nobody
I don't call nobody but you
My One & Only.
- Rum
- Sebijin pulen

- Posts: 106753
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 41974 times
- Been thanked: 28826 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
Matan ima lijepe oci
Jedna od najtežih kazni za čovjekovo srce jeste da ga Allah udalji od Kur'ana.
- Rum
- Sebijin pulen

- Posts: 106753
- Joined: 17 Oct 2010, 17:29
- Mood:
- Has thanked: 41974 times
- Been thanked: 28826 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)

Jedna od najtežih kazni za čovjekovo srce jeste da ga Allah udalji od Kur'ana.
-
Matan
- Sila nečista

- Posts: 39383
- Joined: 22 Mar 2020, 15:54
- Has thanked: 4028 times
- Been thanked: 7454 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
.
Last edited by Matan on 27 Jul 2022, 09:25, edited 1 time in total.
Zasto konja tuces sine, kad i drugi cura ima..
- Morgen
- Zvezda foruma

- Posts: 52309
- Joined: 05 Mar 2022, 08:50
- Location: Prva pratilja forumasa godine
- Has thanked: 34240 times
- Been thanked: 32307 times
- Status: Offline
- Koraci_u_noci
- Penzioner

- Posts: 30182
- Joined: 04 Jun 2020, 19:21
- Has thanked: 9725 times
- Been thanked: 10587 times
- Status: Offline
- Lavlje_srce
- Alienka

- Posts: 17539
- Joined: 04 May 2012, 11:30
- Has thanked: 4525 times
- Been thanked: 3320 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
Nisu ovo Matanove oci. Ovo je neko dijete.
Memento Mori
You don’t have a soul. You are a Soul. You have a body. ~C.S.Lewis~
I don't need nobody
And I don't fear nobody
I don't call nobody but you
My One & Only.
You don’t have a soul. You are a Soul. You have a body. ~C.S.Lewis~
I don't need nobody
And I don't fear nobody
I don't call nobody but you
My One & Only.
-
Matan
- Sila nečista

- Posts: 39383
- Joined: 22 Mar 2020, 15:54
- Has thanked: 4028 times
- Been thanked: 7454 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
Ma nisu moje..
te oci imaju tek 11 godina..
samo sam htio da vam pokazem sta znaci kad si mlad i kad ostaris..
te oci imaju tek 11 godina..
samo sam htio da vam pokazem sta znaci kad si mlad i kad ostaris..
Zasto konja tuces sine, kad i drugi cura ima..
- Shadow
- Svemirka

- Posts: 62055
- Joined: 06 Apr 2020, 08:13
- Has thanked: 27047 times
- Been thanked: 31021 times
- Status: Offline
- Shadow
- Svemirka

- Posts: 62055
- Joined: 06 Apr 2020, 08:13
- Has thanked: 27047 times
- Been thanked: 31021 times
- Status: Offline
- Koraci_u_noci
- Penzioner

- Posts: 30182
- Joined: 04 Jun 2020, 19:21
- Has thanked: 9725 times
- Been thanked: 10587 times
- Status: Offline
- Shadow
- Svemirka

- Posts: 62055
- Joined: 06 Apr 2020, 08:13
- Has thanked: 27047 times
- Been thanked: 31021 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
A gledaj zavodnickog pogleda sa tek 11. Ima da te prešiša samo tako 
Acta non Verba
- Lavlje_srce
- Alienka

- Posts: 17539
- Joined: 04 May 2012, 11:30
- Has thanked: 4525 times
- Been thanked: 3320 times
- Status: Offline
Re: Oci moje lijepe :)
Nek' ti je zdrav i ziv 100 godna. Lutak.Matan wrote: 26 Jul 2022, 23:43 Ma nisu moje..
te oci imaju tek 11 godina..
samo sam htio da vam pokazem sta znaci kad si mlad i kad ostaris..
Memento Mori
You don’t have a soul. You are a Soul. You have a body. ~C.S.Lewis~
I don't need nobody
And I don't fear nobody
I don't call nobody but you
My One & Only.
You don’t have a soul. You are a Soul. You have a body. ~C.S.Lewis~
I don't need nobody
And I don't fear nobody
I don't call nobody but you
My One & Only.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest