K'o da gledam da mu matori ima neki biznis sto dila ovim uredjajima.Maja wrote:P.S. - Predlažem uvođenje uređaja za ometanje u salama u kojima se obavljaju pismeni ispiti, na svim fakultetima Univerziteta u Tuzli.

On topic: nema te bube ni puskice koja je za mene mogla poloziti statiku (a ovo je materijal iz prvog semestra) a to je i dan danas predmet od kljucne vaznosti u mojoj struci. Nama je na faksu na ispitima bio omogucen pristup udzbenicima, tabelama, formulama, "pametnim" digicima, sve ti da ali ako ti ne znas materijal, ako ga nisi makar nekoliko puta procitao, nema sanse da ces na ispitu raditi ista drugo osim listanja knjige trazeci formule. I neces poloziti jer je kod nas za prolaznu ocjenu potrebno vise od 60% a i tih od 60% si mogao imati samo dvije u cijelom skolovanju (koliko me pamcenje sluzim). Na magistarskom radu se ne priznaje nista ispod 80%.
Jeste, reci cu "nepravedno" sto jedni varaju a drugi ne ali na profesoru je da kao #1 ZNA sta mu se radi na ispitu i #2 opskrbi svoje studente znanjem na taj nacin da im nije potrebno da posezu za ovim metodama. A puskica ce uvijek biti, ko tu kome cini magarecu uslugu valjda pocinilac zna.
A da smo se svi korisitili necim tokom skolovanja - jasta smo. Ako ne bubama na ispitima onda se posudjivala necija vec ispisana lektira, stari kontrolni i ine slicne "preradjevine". Prva godina faksa u Njemackoj, nas 4 na ispitu iz matematike okruzili jednog kolegu kojem matematika nikako nije isla od ruke (a za cudo skroz solidan student inace) i svako mu uradio po zadatak. Pa sta, u nevolji se poznaju prijatelji.

Mene licno mnogo vise brinu kupljene diplome i kupljena ili nasljedjena radna mjesta. A takvih je svugdje na dunjaluku samo sto kod nas nepotizam ima malo jacu tradiciju pa se vise niko i ne obazire.
