

Moderator: spacebound
Životinje, eeee one su mu bas bas. Mada igračke onako sam malo prorijedila, jer sam mislila da će mu preci u stereotipiju, al nije.
Veco moja, vjeruj da i ne razmišljam. Čak ni o školi.... kad dodje vrijeme za to tad ćemo i raditi na tome.Veca wrote: 27 Sep 2019, 23:43 ...Nido, ja sada ne bih razmisljala o pubertetu, o tom-po tom, ne bih energiju na to gubila, a pubertet je za roditelje i tako, uglavnom, tezak...nadji si dnevno sat ili dva, samo za tebe, i preko dana, ne samo nocu na forumu
![]()
Veca wrote: 28 Sep 2019, 00:21 ...masala, da vas ne ureknem svotroje![]()
...super ti to radis, sto vise srca investiras, lakse je...i ne treba vam autizam kod kafenisanja i izlazaka, zivot se sastoji i od drugih stvari
...pauze su jako vazne!
![]()
svaka čast. to je jedini mogući obrazac po kojem dijete ima izgleda za uspjeh. roditelj i učitelj moraju sarađivati. u praksi postoji mnogo slučajeva kada roditelj jednostavno ne prihvata činjenicu da je djetetu potrebna dodatna pomoć, dodatno usmjerenje, drugačiji pristup.Veca wrote: 25 Sep 2019, 22:13 ...takvoj djesi su granice, a onda pohvale, zakon! ...bogumi sam, ruku podruku sa nastavnicima!
Mašala. Njega će inteligencija izvući.nida wrote: 27 Sep 2019, 23:56Životinje, eeee one su mu bas bas. Mada igračke onako sam malo prorijedila, jer sam mislila da će mu preci u stereotipiju, al nije.
Vožnja - vozio bi se satima, pa onako kombinujemo auto, bus, trola tramvaj. Danas smo se navozali, isetali poslije NFBa
Još je mali, nije se bas sve iskristalisalo..
Brojeve, slova zna, oblike, boje, svrhu predmeta...
evo jedno iskustvo meni bliske osobe. djevojčici je dijagnosticiran poremećaj iz autističnog spektra, roditelji su krenuli sa ranom intervencijom, uključena je u program edus-a, savladala dosta vještina, roditelji uočavaju postepeni napredak i ide sve u pozitivnom prvcu, sporo, teško, ali ide. dogodi se da edus obustavi rad zbog onih zavrzlama, automatski kod djevojčice dolazi do regresije, postaje nepodnošljivo razdražljiva, tikovi dolaze sve više do izrađaja i sve to, da ne nabrajam. to je primjer pozitivnog uticaja vrtića za djecu sa drugačijim potrebama od standardnih.Zagorka wrote: 28 Sep 2019, 10:20 Eh jedino još da ovo kažem, ali se nemoj uspaničiti (Nida) niti me uzeti za ozbiljno dok ne provjeris.
Cula sam da navodno ti autisticni vrtici ne djeluju dobro. Jer su neka istrazivanja kao pokazala da uredno dijete ubaciš tu i on poprimi to ponašanje isto. Tikove, sve.
Elem, da se ne bavim čime se bavim bavila bih se nekakvom psihologijom (nekim pravcem patologija), defektologijom isl.
To mi je fascinantno duži period, a naklonost sam otkrila nakon sto sam diplomirala pa prosao izvjestan period. Kasno.
No dobro, dug je život. Ako ikad nađem vremena studirat ću opet. Ovako nešto.
ma to stoji sto posto. nagledam se ja svakakvih osoba koje zalutaju u obrazovanje, strašne posljedice mogu iza sebe ostaviti.Veca wrote: 28 Sep 2019, 10:18 ...Lejla, ponekad to stanje kod djeteta roditelji stvarno ne vide (mali procenat), e onda dolaze oni roditelji (überroditelji) koji stanu na stranu djeteta i vjeruju vise djetetu, pa makar mu se i nacrtali problemi iz skole...ja sam skolu kod svoje djece pratila, a tko ce bolje poznavati svoje dijete nego ja, samo ako si do srzi iskren...sa djecom sam uvijek razgovarala, ako je trebalo, crtala sam im da skontaju, ako se nesto desilo u skoli pravila sam termine-dijete, nastavnik i ja-nastavnik bio u pravu-pred djetetom stanem na nastavnikovu stranu-nea trtemrte
...samo mi se jednom desilo, bas kod ovog sina sa ADHS, da sam stala na njegovu stranu i tu sam bila poludila zbog nastavnikovog ponasanja
da sam imala utoku, direkt bih ga u celo! ...dobro je pros'o! ...razmisljala sam i da ga tuzim, ali nisam, puno snage i para treba da se s rogatima bodes, predavao mu je samo tu godinu i to je bio spas za dijete...radilo se o nastavniku engleskog, sta se desilo na casu, ne znam, ali mi je sin kod kuce ispricao i ja sam mu 100% vjerovala...nesto nije znao, ovaj ga pred cijelim razredom ponizio i rekao mu, da ne moze da shvati da moj sin moze biti tako glup
...i naravno, poznajem svoje dijete, momentalno zablokir'o i vise ne znam sta se desilo, moguce je da je moj sin krenuo prema njemu...................na ja, nazvao me da dodjem u skolu, naravno sam pitala sina, zasto! ...neka mi isprica sve kako je bilo.................odem na taj sastanak bez sina, znaci oci u oci, samo on i ja ..............i idiot od nastavnika mi to ponovi u oci, glup, dumm bla bla bla................ja pretrnula, istog momenta ustala i rekla, da mi to jos jednom ponovi-nije smio, valjda je i skonto koga ima ispred sebe! ...da je ne znam sta uradilo dijete, ako si imalo pedagog, ne smijes se tako ponasati, jos pred cijelim razredom. TACKA!
E da, velim da me uzme s rezervomlejlamo wrote: 28 Sep 2019, 10:55evo jedno iskustvo meni bliske osobe. djevojčici je dijagnosticiran poremećaj iz autističnog spektra, roditelji su krenuli sa ranom intervencijom, uključena je u program edus-a, savladala dosta vještina, roditelji uočavaju postepeni napredak i ide sve u pozitivnom prvcu, sporo, teško, ali ide. dogodi se da edus obustavi rad zbog onih zavrzlama, automatski kod djevojčice dolazi do regresije, postaje nepodnošljivo razdražljiva, tikovi dolaze sve više do izrađaja i sve to, da ne nabrajam. to je primjer pozitivnog uticaja vrtića za djecu sa drugačijim potrebama od standardnih.Zagorka wrote: 28 Sep 2019, 10:20 Eh jedino još da ovo kažem, ali se nemoj uspaničiti (Nida) niti me uzeti za ozbiljno dok ne provjeris.
Cula sam da navodno ti autisticni vrtici ne djeluju dobro. Jer su neka istrazivanja kao pokazala da uredno dijete ubaciš tu i on poprimi to ponašanje isto. Tikove, sve.
Elem, da se ne bavim čime se bavim bavila bih se nekakvom psihologijom (nekim pravcem patologija), defektologijom isl.
To mi je fascinantno duži period, a naklonost sam otkrila nakon sto sam diplomirala pa prosao izvjestan period. Kasno.
No dobro, dug je život. Ako ikad nađem vremena studirat ću opet. Ovako nešto.
Krokodil Behko wrote: 25 Sep 2019, 15:39
Nisam stručan, ali mislim da ja od malena imam taj poremećaj, bar u širem kontekstu.
Da, Ali i ignoriranje simptoma moze dovesti do razvijanja nekih drugih posljedica.Nije smak svijeta, ako je ADHD poremećaj.
Za njih se može reći da su "pravi" hiperaktivni ljudi.
Vrlo veliki broj poznatih znanstvenika, umjetnika i glumaca imao je ADHD: Albert Einstein, Thomas Edison, Bill Gates, Wolfgang Amadeus Mozart, Leonardo da Vinci, Vincent van Gogh, Salvador Dali, Alfred Hitchcock, Steven Spielberg, Tom Cruise, Jim Carrey, Henry Rollins, Brendon Urie i Will Smith samo su neki od njih
Tacno, ali mogu imati i blage druge simptome.adhd, ali teško.
Oni su prvenstveno velike pričalice. Dječak s 5 godina koji neartikulisano izgovara nije samo adhd-ovac.
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests