lejlamo wrote: 03 Apr 2019, 13:27
Cvrle wrote: 03 Apr 2019, 13:13
Lejla, izvini ali ne kontam zasto je pristup ucenju i sadrzaju sporan? Dvoje djece trenutno su mi u osnovnoj skoli, znam sve sta rade i kakav je sadrzaj.
Nista novo ne uce od onoga sto sam ja ucila prije xx godina. Malo nesto razlozeno na vise dijelova, nesto malo prosireno, nesto malo uskladjeno s vremenom, ali u principu sve je isto. Na isti nacin pristupam i ja prema njima kao sto je pristupala moja mama prema meni, kad zavrse zadacu ja pregledam i kazem jel ok il nije, ako nije ok - ide ispravka ali da sami skontaju gdje su pogrijesili (naravno malo natuknem).
upravo je to najspornije.
inteligencija djeteta zavisi od rane stimulacije i za nju su najodgovorniji roditelji, međutim, ne znam koliko se roditelji bave svojom djecom u smislu kognitivnog i motoričkog razvoja, zato odgojno-obrazovna ustanova koja bi imala adekvatan pristup je izrazito poželjna.
a ovo što sam boldirala....nemam puno komentara osim pitanja... zar se može učiti danas na isti način i pripremati dijete za život kao prije XX godina i očekivati uspjeh? retoričko pitanje i za nastavnike i za roditelje.
Ovo sto si boldirala, ja sam mislila na sadrzaj, nista novo... Isto uce slovo po slovo, subjekat predikat... sabiranje oduzimanje... historijske lekcije od Kulina bana do danasnjih dana... H2O je i dalje voda... zaba i dalje krekece i najcesce je secirana zivotinjka... i tako dalje i tome slicno...
Ovdje je rijec o pristupu - znaci da li uciteljica danas UCI moje dijete da napise slovo A i kako zvuci to slovo A ili cu to ja kod kuce da ga naucim pa da uciteljica samo prekontrolise jel ispravo...
Naravno da se danas ne moze uciti na isti nacin kao prije XX godina jer postoje razne stvari koje su uznapredovale, od tehnologije, od dostupnosti informacija, od samog nacina zivota... Mi smo sto rece cini mi se storm, isli u biblioteku da posudimo knjigu da bi naucili, pa je vratimo da je neki drugi ucenik moze posuditi. Ovisili smo jedni od drugih. Jedna sveska se koristila i za domaci i za skolski rad. Danas ne moraju nigdje ici jer sve imaju na kompjuteru, razmjenjuju lekcije putem fejsbuka ili vibera, excel tabele im sve sracunaju dok rece sta bi...
Iako se ponavljam, opet kazem, dijete od 6 godina je psihicki MALO - NEZRELO - NEDORASLO za skolsku obavezu za MORANJE... Oni se jos zele igrati. Oni zele voziti bicikl, zele ganjati loptu... Ne zele sjediti u klupi ni minute. Treba ih pustiti da budu rahat makar tu jos jednu godinu, jer ne dobijaju nista vise nista bolje od onoga sto bi dobili u osmogodisnjoj skoli. Naucit ce i nista propustiti nece. Zemlja ce i dalje biti okrugla, Drina ce i dalje biti rijeka, mozda ce biti jos koja planeta u suncevom sistemu, ali sta...
O tome se radi.