Uspjeh u školi - nekad i sad?
Moderator: Krokodil Behko
- Krokodil Behko
- Globalni moderator
- Posts: 120466
- Joined: 21 Apr 2010, 22:40
- Location: nesto u čevljanovićima
- Has thanked: 6989 times
- Been thanked: 7928 times
- Status: Offline
Uspjeh u školi - nekad i sad?
Jel neko nekada, od vas, dobio šamrčinu, zbog kečeva i dvojki u školi?
ja sam negdje na polugodištu u 6. razredu, skliznuo, sa odličnog na 3
i dobio par šamara, da sam vidio više zvijezda, nego teleskop hubble
Jbg, nekada je dobar uspjeh djaka, značio i ponos porodice u mahali.
A u mom slučaju, bez mog "učinka" u školi, nema ni hvale.. Baš sam
zaslužio i puno više šamarčina ...
A sada, vidim, pristup je drugačiji. Slušam roditelje kako tračaju učitelje
i nastavnike.. bla..bla..bla.. nastavnici nikada nisu u pravu, nego su uvijek,
njihovi debilčići u pravu. Takvi roditelji, sigurno nisu bili dobri djaci u školi.
Nije ni čudo, što natrčavamo, na ovakve statistike.
Gotovo svako drugi srednjoškolac na području HNŽ-a pao je na polugodištu
Od ukupno 10.812 srednjoškolaca, njih 4426 ih je polugodište završilo s jednom ili više negativnih ocjena, što su uistinu poražavajući podaci
Sedmero izbačeno iz škole
Srednjoškolci koji pohađaju nastavu po hrvatskom planu i programu pokazali su uistinu loše rezultate na polugodištu. Od ukupno 6117 učenika, njih 2669 palo je iz jednog ili više predmeta.Čak 1081 učenik polugodište je završio s jednom negativnom ocjenom, 637 učenika polugodište je završilo s dvije negativne ocjene, a čak njih 951 na polugodištu je palo iz tri ili više predmeta, što su uistinu poražavajući podaci.
Od ukupnog broja srednjoškolaca, samo ih je 579 prošlo odličnim uspjehom, a radi se uglavnom o gimnazijalcima. Po broju negativnih ocjena, najlošiji su učenici Srednje ekonomske škole Joze Martinovića Mostar i Srednja medicinska škola Sestara milosrdnica Mostar s 315 odnosno 316 učenika koji su polugodište završili s negativnim ocjenama, odnosno svaki drugih učenik ovih dviju škola polugodište je završio s jednom ili više negativnih ocjena.
Najbolji uspjeh imala je Gimnazija fra Grge Martića gdje je 170 učenika završilo polugodište s odličnim uspjehom, a 270 ih je prošlo s vrlodobrim uspjehom. I u gimnaziji ima učenika s negativnim ocjenama te ih je tako 123 palo na polugodištu.
Kad je u pitanju vladanje srednjoškolaca u prvom polugodištu razdoblja školske 2011./2012.godine izrečene su 1732 pedagoške mjere.
Iz škole je izbačeno 7 učenika i to 4 iz Srednje ekonomske škola Joze Martinovića Mostar, 3 učenika iz Srednje turističko-ugostiteljske škole Mostar. Opomenu pred isključenje dobilo je 366 srednjoškolaca.
Govoreći o izostancima s nastave, srednjoškolci su u prvom polugodištu napravili 168. 639 izostanaka, od kojih je 22.275 neopravdano. Broj izostanaka po učeniku je 27 sati.
Najlošiji srednjoškolci u Konjicu
Kad su u pitanju srednjoškolci koji nastavu pohađaju po bošnjačkom planu i programu, prema analizama Pedagoškog zavoda Mostar, od 4695 njih 1757 je polugodište završilo s negativnom ocjenom. Iz jednog predmeta palo ih je 678, iz dva predmeta 392, a iz tri i više predmeta palo je 687 srednjoškolaca. Najlošiji učenici su u Srednjoj školi Konjic gdje ih je od 1393 na polugodištu palo 659 učenika. Izuzetno loš uspjeh ostvarili su i učenici Srednje mašinsko-saobraćajne škole u Mostaru gdje je od ukupno 472 učenika njih 218 na kraju polugodišta imalo negativnu ocjenu, od kojih je njih 100 palo iz tri predmeta i više. Najbolji su pak gimnazijalci gdje je najveći broj odličnih učenika, kao i najmanji broj onih koji su pali iz jednog predmeta.
Uspjeh u osnovnim školama HNŽ-a
Na kraju prvog obrazovnog u osnovnim školama HNŽ-a koji nastavu polažu po hrvatskom planu i programu postignut je vrlodobar uspjeh – srednja ocjena 3,77 i prolaznost 86 posto. Od ukupno 12.032 učenika na kraju prvog polugodišta bilo je 1168 učenika koji su pali iz jednog ili više predmeta. Najviše učenika s nedovoljnom ocjenom, čak njih 140, imala je OŠ Vladimira Pavlovića iz Čapljine. U ovoj školi najviše je učenika koji su na kraju polugodišta ostvarili odličan uspjeh, njih 328. Najbolji osnovnoškolci u Mostaru su djeca iz OŠ Petra Bakule gdje je 182 učenika prvo polugodište završilo s odličnim uspjehom. Najviše neopravdanih izostanka imali su učenici OŠ fra Didaka Buntića iz Čitluka.
Od ukupno 5630 učenika osnovnih škola koji nastavu pohađaju po bošnjačkom planu i programu, 727 učenika je polugodište završilo s jednom ili više negativnih ocjena. Čak 212 njih je palo iz tri i više predmeta, 189 ih je imalo dvije negativne ocjene, a 326 ih je palo iz jednog predmeta. Čak 91 učenik iz Prve osnovne škole u Konjicu pao je na polugodištu.
ja sam negdje na polugodištu u 6. razredu, skliznuo, sa odličnog na 3
i dobio par šamara, da sam vidio više zvijezda, nego teleskop hubble
Jbg, nekada je dobar uspjeh djaka, značio i ponos porodice u mahali.
A u mom slučaju, bez mog "učinka" u školi, nema ni hvale.. Baš sam
zaslužio i puno više šamarčina ...
A sada, vidim, pristup je drugačiji. Slušam roditelje kako tračaju učitelje
i nastavnike.. bla..bla..bla.. nastavnici nikada nisu u pravu, nego su uvijek,
njihovi debilčići u pravu. Takvi roditelji, sigurno nisu bili dobri djaci u školi.
Nije ni čudo, što natrčavamo, na ovakve statistike.
Gotovo svako drugi srednjoškolac na području HNŽ-a pao je na polugodištu
Od ukupno 10.812 srednjoškolaca, njih 4426 ih je polugodište završilo s jednom ili više negativnih ocjena, što su uistinu poražavajući podaci
Sedmero izbačeno iz škole
Srednjoškolci koji pohađaju nastavu po hrvatskom planu i programu pokazali su uistinu loše rezultate na polugodištu. Od ukupno 6117 učenika, njih 2669 palo je iz jednog ili više predmeta.Čak 1081 učenik polugodište je završio s jednom negativnom ocjenom, 637 učenika polugodište je završilo s dvije negativne ocjene, a čak njih 951 na polugodištu je palo iz tri ili više predmeta, što su uistinu poražavajući podaci.
Od ukupnog broja srednjoškolaca, samo ih je 579 prošlo odličnim uspjehom, a radi se uglavnom o gimnazijalcima. Po broju negativnih ocjena, najlošiji su učenici Srednje ekonomske škole Joze Martinovića Mostar i Srednja medicinska škola Sestara milosrdnica Mostar s 315 odnosno 316 učenika koji su polugodište završili s negativnim ocjenama, odnosno svaki drugih učenik ovih dviju škola polugodište je završio s jednom ili više negativnih ocjena.
Najbolji uspjeh imala je Gimnazija fra Grge Martića gdje je 170 učenika završilo polugodište s odličnim uspjehom, a 270 ih je prošlo s vrlodobrim uspjehom. I u gimnaziji ima učenika s negativnim ocjenama te ih je tako 123 palo na polugodištu.
Kad je u pitanju vladanje srednjoškolaca u prvom polugodištu razdoblja školske 2011./2012.godine izrečene su 1732 pedagoške mjere.
Iz škole je izbačeno 7 učenika i to 4 iz Srednje ekonomske škola Joze Martinovića Mostar, 3 učenika iz Srednje turističko-ugostiteljske škole Mostar. Opomenu pred isključenje dobilo je 366 srednjoškolaca.
Govoreći o izostancima s nastave, srednjoškolci su u prvom polugodištu napravili 168. 639 izostanaka, od kojih je 22.275 neopravdano. Broj izostanaka po učeniku je 27 sati.
Najlošiji srednjoškolci u Konjicu
Kad su u pitanju srednjoškolci koji nastavu pohađaju po bošnjačkom planu i programu, prema analizama Pedagoškog zavoda Mostar, od 4695 njih 1757 je polugodište završilo s negativnom ocjenom. Iz jednog predmeta palo ih je 678, iz dva predmeta 392, a iz tri i više predmeta palo je 687 srednjoškolaca. Najlošiji učenici su u Srednjoj školi Konjic gdje ih je od 1393 na polugodištu palo 659 učenika. Izuzetno loš uspjeh ostvarili su i učenici Srednje mašinsko-saobraćajne škole u Mostaru gdje je od ukupno 472 učenika njih 218 na kraju polugodišta imalo negativnu ocjenu, od kojih je njih 100 palo iz tri predmeta i više. Najbolji su pak gimnazijalci gdje je najveći broj odličnih učenika, kao i najmanji broj onih koji su pali iz jednog predmeta.
Uspjeh u osnovnim školama HNŽ-a
Na kraju prvog obrazovnog u osnovnim školama HNŽ-a koji nastavu polažu po hrvatskom planu i programu postignut je vrlodobar uspjeh – srednja ocjena 3,77 i prolaznost 86 posto. Od ukupno 12.032 učenika na kraju prvog polugodišta bilo je 1168 učenika koji su pali iz jednog ili više predmeta. Najviše učenika s nedovoljnom ocjenom, čak njih 140, imala je OŠ Vladimira Pavlovića iz Čapljine. U ovoj školi najviše je učenika koji su na kraju polugodišta ostvarili odličan uspjeh, njih 328. Najbolji osnovnoškolci u Mostaru su djeca iz OŠ Petra Bakule gdje je 182 učenika prvo polugodište završilo s odličnim uspjehom. Najviše neopravdanih izostanka imali su učenici OŠ fra Didaka Buntića iz Čitluka.
Od ukupno 5630 učenika osnovnih škola koji nastavu pohađaju po bošnjačkom planu i programu, 727 učenika je polugodište završilo s jednom ili više negativnih ocjena. Čak 212 njih je palo iz tri i više predmeta, 189 ih je imalo dvije negativne ocjene, a 326 ih je palo iz jednog predmeta. Čak 91 učenik iz Prve osnovne škole u Konjicu pao je na polugodištu.
online
- merylin
- Aktivni forumaš
- Posts: 4572
- Joined: 30 Mar 2010, 13:22
- Been thanked: 4 times
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
Bitno je da se svi poprave na koncu drugog polugodišta
Give a girl the right shoes,and she can conqer the world!
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe
- Maja
- Administrator
- Posts: 119768
- Joined: 23 Mar 2010, 23:31
- Location: Mrduša Donja
- Has thanked: 5680 times
- Been thanked: 12236 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
Baš takomerylin wrote:Bitno je da se svi poprave na koncu drugog polugodišta
Kad sam upisala srednju mislila sam da neću morati učiti kao što nisam učila u osnovnoj nego samo "pazila na času" pa dobivala sve četvorke i petice.
Ali vidi vraga...na prvom tromjesečju 4 zaključene jedinice. Na polugodištu jedna i na kraju godine prošla s 4
Bitno je samo da se ne padaju razredi i ja nikad nisam mogla da shvatim one koji bi popravljali četvorke ili poništavali šestice i sedmice na faksu.
- gejsha
- Inventar foruma
- Posts: 9299
- Joined: 09 Feb 2011, 17:10
- Location: tamo daleko,daleko od bola..
- Been thanked: 1 time
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
Ja sam jednom pala na polugodištu iz hemije
Bilo mi je nezamislivo, jer sam uvijek bila odlična ili vrlodobra..ali sada kada gledam na to, nigdje veze
Bilo mi je nezamislivo, jer sam uvijek bila odlična ili vrlodobra..ali sada kada gledam na to, nigdje veze
Nije sloboda sa neba pala, za nju je sestra dva brata dala..
- merylin
- Aktivni forumaš
- Posts: 4572
- Joined: 30 Mar 2010, 13:22
- Been thanked: 4 times
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
Takve profesore treba banovati bez upitnika...gejsha wrote:Ja sam jednom pala na polugodištu iz hemije
Bilo mi je nezamislivo, jer sam uvijek bila odlična ili vrlodobra..ali sada kada gledam na to, nigdje veze
Vide da je učenik marljiv i da mu je prosjek dobar i on uprkos svemu obori učenika... sve zbog toga da bi se njegovom predmetu učenici više posvetili,ali ako mi ne ide neki predmet,daj pusti me kraju,daj mi prolaznu ocjenu i doviđenja
Give a girl the right shoes,and she can conqer the world!
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe
- gejsha
- Inventar foruma
- Posts: 9299
- Joined: 09 Feb 2011, 17:10
- Location: tamo daleko,daleko od bola..
- Been thanked: 1 time
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
Pa jeste to malo bezobrazno, ali šta ćeš..Svaki profesor najviše cijeni svoj predmet.merylin wrote:Takve profesore treba banovati bez upitnika...gejsha wrote:Ja sam jednom pala na polugodištu iz hemije
Bilo mi je nezamislivo, jer sam uvijek bila odlična ili vrlodobra..ali sada kada gledam na to, nigdje veze
Vide da je učenik marljiv i da mu je prosjek dobar i on uprkos svemu obori učenika... sve zbog toga da bi se njegovom predmetu učenici više posvetili,ali ako mi ne ide neki predmet,daj pusti me kraju,daj mi prolaznu ocjenu i doviđenja
Nije sloboda sa neba pala, za nju je sestra dva brata dala..
- Sheval
- Forum [Bot]
- Posts: 17562
- Joined: 02 Mar 2012, 21:53
- Has thanked: 344 times
- Been thanked: 883 times
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
Vjerovali ili ne,ja sam pao iz fizičkog.
unatoč tome što sam školu predtavljao u svim sportskim sekcijama,unatoč tome što sam aktivno trenirao i igrao rukomet za jedan od najboljih timova u državi.
Jednostavno sam bojkotovao te časove jer je profesor davao ženskoj poulaciji peticu samo zato što su žene iako su bile antitalent za hodanje a kamoli za bilo kakav sport.
Na kraju godine sam nekako izvukao tricu
unatoč tome što sam školu predtavljao u svim sportskim sekcijama,unatoč tome što sam aktivno trenirao i igrao rukomet za jedan od najboljih timova u državi.
Jednostavno sam bojkotovao te časove jer je profesor davao ženskoj poulaciji peticu samo zato što su žene iako su bile antitalent za hodanje a kamoli za bilo kakav sport.
Na kraju godine sam nekako izvukao tricu
- gejsha
- Inventar foruma
- Posts: 9299
- Joined: 09 Feb 2011, 17:10
- Location: tamo daleko,daleko od bola..
- Been thanked: 1 time
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
DiskriminacijaSheval wrote:Vjerovali ili ne,ja sam pao iz fizičkog.
unatoč tome što sam školu predtavljao u svim sportskim sekcijama,unatoč tome što sam aktivno trenirao i igrao rukomet za jedan od najboljih timova u državi.
Jednostavno sam bojkotovao te časove jer je profesor davao ženskoj poulaciji peticu samo zato što su žene iako su bile antitalent za hodanje a kamoli za bilo kakav sport.
Na kraju godine sam nekako izvukao tricu
Nije sloboda sa neba pala, za nju je sestra dva brata dala..
- gejsha
- Inventar foruma
- Posts: 9299
- Joined: 09 Feb 2011, 17:10
- Location: tamo daleko,daleko od bola..
- Been thanked: 1 time
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
Pazi da ne zamastiš laptopSheval wrote:Tek sad vidim koliko sam grešaka imao u pisanju,yebga u jednoj ruci pileći batak...opravdano
Da,diskriminacija
Nije sloboda sa neba pala, za nju je sestra dva brata dala..
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
U moje vrijeme , se bogam' nije smjelo tako padat. Ja sam bila fino dijete, sve petice
Sad ozbiljno. Kako je moguce pasti na polugodistu i izvuci vrlo dobar na kraju godine?
Sad ozbiljno. Kako je moguce pasti na polugodistu i izvuci vrlo dobar na kraju godine?
Gledam te nekim drugim ocima
upravo onako kako ne treba...
I ne shvatam sta mi se desava
nedostaje mi rec koja resava
u tebi je neka tajna ostala
k'o muzika starih majstora
upravo onako kako ne treba...
I ne shvatam sta mi se desava
nedostaje mi rec koja resava
u tebi je neka tajna ostala
k'o muzika starih majstora
- Maja
- Administrator
- Posts: 119768
- Joined: 23 Mar 2010, 23:31
- Location: Mrduša Donja
- Has thanked: 5680 times
- Been thanked: 12236 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
Ako misliš na moj primjer jedinice sam imala iz biologije, hemije, informatike i matematike. Svi ostali predmeti su mi bili 4 ili 5. Bosanski i engleski su mi uvijek dobro išli, a čim sam upisala prvi ekonomske shvatila sam da imam šlifa za sve te stručne predmete...i računovodstvo i finansije i privrednu i finansijsku matematiku i korespondenciju, ekonomiku i statistiku itd.Dust wrote:U moje vrijeme , se bogam' nije smjelo tako padat. Ja sam bila fino dijete, sve petice
Sad ozbiljno. Kako je moguce pasti na polugodistu i izvuci vrlo dobar na kraju godine?
Jednostavno nikad nisam učila predmete koje sam mrzila
Moja razrednica bi uvijek govorila kako bi me tukla da sam njena kćerka jer svaku jedinicu ispravljam sa peticom i onda mi zaključna, tih mrskih predmeta, bude 3.
- Krokodil Behko
- Globalni moderator
- Posts: 120466
- Joined: 21 Apr 2010, 22:40
- Location: nesto u čevljanovićima
- Has thanked: 6989 times
- Been thanked: 7928 times
- Status: Offline
Re: Uspjeh u školi - nekad i sad?
Ama kad vam kažem, nije ni do škole ni do djece nego do roditelja.
Eto pročitajte sta sam ubacio u uvodni post pa recite.
nemoguće da su škole, odjednom toliko loše. Loši su roditelji jer
su razmazili djecu i po njihovom, učitelji, trebaju da ih nosaju po školi
jer bože moj... to su njihovi extra najpametniji majmunčići i niko ih ne smije dirati.
Eto pročitajte sta sam ubacio u uvodni post pa recite.
nemoguće da su škole, odjednom toliko loše. Loši su roditelji jer
su razmazili djecu i po njihovom, učitelji, trebaju da ih nosaju po školi
jer bože moj... to su njihovi extra najpametniji majmunčići i niko ih ne smije dirati.
online
- merylin
- Aktivni forumaš
- Posts: 4572
- Joined: 30 Mar 2010, 13:22
- Been thanked: 4 times
- Status: Offline
Re: Uspjeh u školi - nekad i sad?
upravo tako... ne kažem da sam pristalica da se djeca tuku...daleko od toga ali treba da se zna šta je red a šta ne.Krokodil Behko wrote:Ama kad vam kažem, nije ni do škole ni do djece nego do roditelja.
Eto pročitajte sta sam ubacio u uvodni post pa recite.
nemoguće da su škole, odjednom toliko loše. Loši su roditelji jer
su razmazili djecu i po njihovom, učitelji, trebaju da ih nosaju po školi
jer bože moj... to su njihovi extra najpametniji majmunčići i niko ih ne smije dirati.
Moj otac je pričao,da bi on,njegov brat i sestra bili svaki put marisani kad bi ocjena u školi bila niža od trojke...tata bi izvadio kaiš iz pantalona i bukuvalno bi ih izbičovao...kaže da se ne voli sjećati djetinjstva upravo zbog toga.
Heb ga treba pronaći zlatnu sredinu...moju sestru i mene otac nije nikada istukao(mama jeste ) ali nas uplaši tolikoooo,da se mi odmah opametimo Jednom prilikom smo ga naljutile sestra i ja,pa nas je poslao po dvije velike,tanke šipke u grmlje,ja sam plakala ko godina što ću biti bjena,a sestra mi se smijala
Uglavnom ,ne bi ništa od batina,kada smo mu ih predale,slomio ih je i bacio u kantu
Give a girl the right shoes,and she can conqer the world!
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe
- Maja
- Administrator
- Posts: 119768
- Joined: 23 Mar 2010, 23:31
- Location: Mrduša Donja
- Has thanked: 5680 times
- Been thanked: 12236 times
- Contact:
- Status: Offline
Re: Uspjeh u školi - nekad i sad?
Nisu me nikad udarili zbog jedinice. Samo bi rekli "blago tebi!".
Ali džaba, opet sam strahovala kad bi mi rekli da će ići na informacije, a nisam im rekla za neku jedinicu, pa bih napisala na papirić, bacila im i pobjegla u sobu
Što se tiče današnje djece, istina je da im stvarno previše daju zadaće. Ali ne sviđa mi se to što više djeca nikako sama ne pišu zadaću nego sve sa roditeljima. Kod mene je bilo sama učim, pa me oni preslušaju/ispitaju. Nekad bi mi tata pokazivao matematiku i to je to. Ali je bilo manje zadaće.
I istina je što kaže Behko da roditelji misle da su im djeca najpametnija i da za svaku četvorku traže objašnjenje.
Ali džaba, opet sam strahovala kad bi mi rekli da će ići na informacije, a nisam im rekla za neku jedinicu, pa bih napisala na papirić, bacila im i pobjegla u sobu
Što se tiče današnje djece, istina je da im stvarno previše daju zadaće. Ali ne sviđa mi se to što više djeca nikako sama ne pišu zadaću nego sve sa roditeljima. Kod mene je bilo sama učim, pa me oni preslušaju/ispitaju. Nekad bi mi tata pokazivao matematiku i to je to. Ali je bilo manje zadaće.
I istina je što kaže Behko da roditelji misle da su im djeca najpametnija i da za svaku četvorku traže objašnjenje.
- gejsha
- Inventar foruma
- Posts: 9299
- Joined: 09 Feb 2011, 17:10
- Location: tamo daleko,daleko od bola..
- Been thanked: 1 time
- Status: Offline
Re: Podaci zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda Mostar
Kako nije moguće, ako padneš iz jednog predmeta, a ostali ti predmeti četvorke i petice, i taj predmet ti na kraju bude 2 ili 3 zaključen.Dust wrote:U moje vrijeme , se bogam' nije smjelo tako padat. Ja sam bila fino dijete, sve petice
Sad ozbiljno. Kako je moguce pasti na polugodistu i izvuci vrlo dobar na kraju godine?
Naravno da je moguće.
Ja sam pala samo jednom u trećem razredu na polugodištu i bilo me sramota, tata mi je zabranio izlaske radnim danima za ta zimski raspust.
Inače nisam imala problema, uvijek sam učila i trudila se.
I kod nas nisu bili nastavnici krivi, kao danas što samo nastavnike krive.Ali je bila jedna što me nikako nije voljela.
Kod nje sam osjetila nepravdu milion puta.
Jednom sam uspjela dobiti četvorku iz kontrolnog,a moja prijateljica dvojku i kaže ona meni da sam se popravila i da sam sigurna vježbala s prijateljicom (a ona dobila manju ocjenu od mene )
Što se tiče zadaće niko mi nije pomagao, ali mi je mama pomagala sa lektirom kada sam bila mlađa i nisam znala izvući ideju.
Sjećam se jednom sam morala naučiti neku pjesmicu napamet i nikako mi nije išlo.Nije mi se dopala, bile mi teške riječi za zapamtiti.
I mama navečer krenula da me presluša, a ja sakrijem knjigu da je ona ne vidi i počnem čitati pomalo iz nje.
Naravno odmah je skontala i naružila me opasno.
Nije sloboda sa neba pala, za nju je sestra dva brata dala..
-
- Status: Offline
Re: Uspjeh u školi - nekad i sad?
JA sam znao dobiti keca, i sutra dan se ponavlja kontrolni iz istog predmeta za sve sto dobili jedinice i uradim perfektno, dobijem 5 i zakljucno 4
Nekad sam iako znao da ima ispitivanje ili kontrolni svejedno radije otisao igrati se napolje nego da ucim, i onda se nekako izvlacio u skoli, vecinom uspjesno..
Nikad nisam morao puno nesto uciti da bih znao, vecinu toga sam zapamtio pazeci na casu dok radimo novo gradivo, kasnije vrlo mi malo trebalo da razumijem sve to..
Volio sam svaki predmet posebno, nijedan nisam mrzio, i samim tim je i lakse bilo sve raditi..
E sad, problem je sto se sada sve vishe gube kvaliteta ucitelja i nastavnika.. Davno vec se je izgubio i autoritet istih, tako da i ne mogu kvalitetno prenijeti znanje..
I vecina ucitelja danas ide samo et radi reda da obavi svoje sto mora i to je to.. Ucenici ih ne postuju, vrijedjaju ih, a na kraju, cak ih ni oboriti ne smiju, jer odmah eto roditelja rjesavati stvari, ili taj otac zna nekog koji vrsi pritisak na ucitelje i nastvnike, i da mu prolaznu samo da ga se rijesi.. I takav neko, opet uz pomoc roditelja i nekih veza, ode i na fax i zavrsi ga i dodje onda on predavati u skolu i sta ocekivati od njega... nista.. Svaka generacija gora od prethodne, i svaka losija, iako imaju daleko bolje uslove ali nece..
Nekad sam iako znao da ima ispitivanje ili kontrolni svejedno radije otisao igrati se napolje nego da ucim, i onda se nekako izvlacio u skoli, vecinom uspjesno..
Nikad nisam morao puno nesto uciti da bih znao, vecinu toga sam zapamtio pazeci na casu dok radimo novo gradivo, kasnije vrlo mi malo trebalo da razumijem sve to..
Volio sam svaki predmet posebno, nijedan nisam mrzio, i samim tim je i lakse bilo sve raditi..
E sad, problem je sto se sada sve vishe gube kvaliteta ucitelja i nastavnika.. Davno vec se je izgubio i autoritet istih, tako da i ne mogu kvalitetno prenijeti znanje..
I vecina ucitelja danas ide samo et radi reda da obavi svoje sto mora i to je to.. Ucenici ih ne postuju, vrijedjaju ih, a na kraju, cak ih ni oboriti ne smiju, jer odmah eto roditelja rjesavati stvari, ili taj otac zna nekog koji vrsi pritisak na ucitelje i nastvnike, i da mu prolaznu samo da ga se rijesi.. I takav neko, opet uz pomoc roditelja i nekih veza, ode i na fax i zavrsi ga i dodje onda on predavati u skolu i sta ocekivati od njega... nista.. Svaka generacija gora od prethodne, i svaka losija, iako imaju daleko bolje uslove ali nece..
Re: Uspjeh u školi - nekad i sad?
Onda ste bile sretne. Kod nas to nije bilo moguce. Padnes, poslije jedva izvuces trojku jer te profesor uzme na zub i maltretira ostatak godine. E sad, to je do profesora, skole, mozda skolskog sistema.
Najpravedniji nacin ispitivanja je bodovni sistem. Dobijes test, zna se koliko ti treba za prolaz/odlicnu ocjenu, pa ti vidi. Uradio, ne uradio, do tebe je i profesor nema nista s tim. (ovdje nema usmenog odgovaranja, samo pismeni.)
Najpravedniji nacin ispitivanja je bodovni sistem. Dobijes test, zna se koliko ti treba za prolaz/odlicnu ocjenu, pa ti vidi. Uradio, ne uradio, do tebe je i profesor nema nista s tim. (ovdje nema usmenog odgovaranja, samo pismeni.)
Gledam te nekim drugim ocima
upravo onako kako ne treba...
I ne shvatam sta mi se desava
nedostaje mi rec koja resava
u tebi je neka tajna ostala
k'o muzika starih majstora
upravo onako kako ne treba...
I ne shvatam sta mi se desava
nedostaje mi rec koja resava
u tebi je neka tajna ostala
k'o muzika starih majstora
-
- Status: Offline
Re: Uspjeh u školi - nekad i sad?
Jeste mozda najbolji, ali malo gdje se primjenjuje...
Ja sam imao prof fizike, i kod njega je ocjena bila po onome ko si a ne sta si uradio ili sta znas...
Prvi razred sam imao 4 konstantno bez obzira znao ili ne znao.. I uopste nisam odgovarao, jesam jedino svaki cas bio na tabli i samo ponavljao za njim i potvrdjivao mu dok on diktira novu lekciju...
I kad dodje vrijeme odgovaranja, nas par koji smo tako izlazili uvijek podijeli ocjene i onda kaze ajde da vidimo rezervni sastav..
Taj "rezervni" kod njega nije mogao vise od 2 iako mozda su neki znali i vishe od nas...
I onda jednom me uzeo na zub, i tad vise nije moglo od 3
Sjecam se jednu curu je volio zezati, bila mu je simpaticna, ali nikad joj nije dao pozitivnu... I jednom je gnjavio pola casa sa pitanjima, na kraju kaze Ev ti jedna 2, mala sva sretna misli ev napokon prodje, i evo ti jedna jedinica, i zakljuceno 1.. Ovo 2, to je zato sto si nesto znala
A kad je kontrolni, samo cita ime i prezime i daje ocjenu... kaze ja znam da ti ne znas vise
Ja sam imao prof fizike, i kod njega je ocjena bila po onome ko si a ne sta si uradio ili sta znas...
Prvi razred sam imao 4 konstantno bez obzira znao ili ne znao.. I uopste nisam odgovarao, jesam jedino svaki cas bio na tabli i samo ponavljao za njim i potvrdjivao mu dok on diktira novu lekciju...
I kad dodje vrijeme odgovaranja, nas par koji smo tako izlazili uvijek podijeli ocjene i onda kaze ajde da vidimo rezervni sastav..
Taj "rezervni" kod njega nije mogao vise od 2 iako mozda su neki znali i vishe od nas...
I onda jednom me uzeo na zub, i tad vise nije moglo od 3
Sjecam se jednu curu je volio zezati, bila mu je simpaticna, ali nikad joj nije dao pozitivnu... I jednom je gnjavio pola casa sa pitanjima, na kraju kaze Ev ti jedna 2, mala sva sretna misli ev napokon prodje, i evo ti jedna jedinica, i zakljuceno 1.. Ovo 2, to je zato sto si nesto znala
A kad je kontrolni, samo cita ime i prezime i daje ocjenu... kaze ja znam da ti ne znas vise
- nezaboravna
- Aktivni forumaš
- Posts: 3716
- Joined: 07 Dec 2011, 11:55
- Location: tebi u srcu
- Status: Offline
Re: Uspjeh u školi - nekad i sad?
Sto se tice ucenja nije bas nesto naporno bilo osim istorije i geografije gdje nisam voljela dosadni mi predmeti bili.Vladanje bilo divno tj primjerno zaslugom samo mog razrednog koji mi je bio kao otac i veoma drag covjek.Ja sam ga zvala Gluho a nije bio gluho cuo je sve i svakog ucenika i mnogo je pomogao da se red i mir uspostavi izmedju 39-41 ucenika.Taj covjek i dan danas je moj idol bio.
Tko ti priča o tuđim manama, drugima će pričati o tvojim
Ako ti život da 1000 razloga za plač, ti nađi 1001 razlog za smijeh.
Ako ti život da 1000 razloga za plač, ti nađi 1001 razlog za smijeh.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 34 guests